/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
min hjemmeside forbliver blank
Fra : h_bmv
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 01-10-05 17:46

jeg har lavet dokumenter både i frontpage og word gemt som web side, smidt det op på hjemmesiden med nu 3 ftp programmer som ser ud til at fungere fint. Men når jeg går ind på hjemmesiden er den blank. Det er på stofa. er det ikke tilstrækkeligt at lave et dokument i frontpage eller word, uploade det med ftp programmet, og så kunne se det på sin hjemmeside??

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-05 17:55

Du skal huske at din forside fil skal hedde index.html

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-10-05 17:56

Læg et link til din hjemmeside, så kan vi måske se noget derinde

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 17:58

?? okay, prøver det med det samme tak, men hvad så med flere sider , det er noget med at lave links til dem?

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 18:08

det er bare noget rod og volapyk jeg prøver at lægge op bare for at lære det her i starten : http://home1.stofanet.dk/mit-website117/ Men i kan ikke se noget på den kan i vel??

Jeg har netop prøvet at omdøbe en frontpage fil og lægge den ind osse , uden held...

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 18:09

omdøbe til index.html sføli

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 18:12

jeg kan ikke gemme dokumenter som html men jeg kan vælge websider, er det så ikke det samme?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-05 18:52

find filen via stifinder og højreklik på den og vælg omdøb - giv den så navnet index.htm
og opload den til din side.

//bentjuul

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 18:52

yes så så er det lykkedes at få en forside(index.html) ind med 2 linier... he , slettede alt det andet rod jeg havde smidt op , men kunne ikke få lov at slette den sidste fil inden jeg lå forsiden op kan man ikke tømme sådan et web sted helt?

Godkendelse af svar
Fra : h_bmv

Dato : 01-10-05 19:27

Tak for svaret Klojs.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-10-05 19:35

Velbekomme, det var selv lige det jeg manglede første gang jeg lavede hjemmeside

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-10-05 19:38

Du skal lige være opmærksom på at det link du har lagt på din hjemmeside ikke virker - linket henviser nemlig til din egen computer, så det skal du have rettet.
Det virker selvfølgeligt når du afprøver det, men det er fordi at filen også ligger på din computer.

//bentjuul