/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tillykke til balcanard.............
Fra : miritdk
Vist : 787 gange
100 point
Dato : 01-10-05 14:07

balcanard

Nu har du ingen undskyldninger for ikke at give kaffe med den nye brygger

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-05 14:15

Et stort Tillykke skal også lyde herfra ............selvom jeg er misundelig

Du har fortjent den

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-05 14:20

Hver dag sin vinder.

I går var idcka http://www.kandu.dk/dk/spg/75240

I dag er vinderen balcanard

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-05 14:23

Men en dag for tidligt Jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-05 14:24

Eller en mdr. for sent http://www.kandu.dk/dk/allwinners.asp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-05 14:32

til balcanard

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-10-05 14:36

til balcanard (and?)
til lykke med den hemmelige gave.
skal man dreje til højre nede ved brugsen og kan jeg nå at få vendt særken før festen begynder?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 01-10-05 14:57

Hjertelig mange tak skal I have - og kaffe er der altid på kanden.
Det med at dreje til højre ved brugsen, afhænger altså af, fra hvilken vej man kommer !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 15:22

balcanard kan du ikke bare stå ved brugsen - så kommer vi fra alle verdens(danmarks) hjørner - og så kan det da ikke gå helt galt

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-10-05 16:05

Det er bare vedtaget, míritdk - og så bager jeg Walesboller til (har nemlig en go' opskrift, hvor de ikke "skvatter" sammen)

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-10-05 16:09

Hrmm Hrmmmmmm det med at komme fra alle danmarks hjørner er jo bare såfremt jeg her fra Norge ikke også kommer og slubrer kaffe Tillykke med præmien

sverola

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 19:59

WALESBOLLER ??????????????????? huuuuuuuuuu det er år siden jeg har smagt dem - og har ingen opskrift der ikke falder sammen - muuuuuums
Hvor var det lige du bor balcanard ????????????????

sverola - du tar da bare til dk - så kommer du blot lidt fra nord

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:09

hit med den opskrift - ellers får du ikke pointene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 22:16

Hvis ellers jeg får lov af miritdk : http://www.kandu.dk/dk/spg/75342

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 22:19

klart du gør molo - haha

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-10-05 01:21
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-10-05 09:18

lyder herligt balcanard

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-10-05 11:26

Hej Mirit, så kan du godt finde forklædet:

Vandbakkelser: 2 dl vand, 100 g mel, 100 g bagemarg. & 3 æg. I en gryde bringes vand og margarine i kog, mel tilsættes, og det røres godt sammen. Gryden tages af, og æg røres i ét ad gangen. Dejen sættes på bageplade (på bagepapir) med 1 spsk. Bages i forvarmet ovn v/225 gr. i 20 minutter midt i. Åbn IKKE ovndøren undervejs.
Fyld efter temperament: gele, fløde, creme, frugt ELLER rejesalat, hønseditto o.lign. Smager også godt med en Garlic cremeost.
Hvis det er til den søde tand, kan der drysses lidt flormelis ovenpå.
Velbekomme !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 17:40

Balcanard!

Jeg drikker desværre ikke kaffe - nok derfor, jeg kom lidt skævt ud af hullet med månedens vinder...

Og jakjoe!

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-10-05 20:01

Tak Camillasmoster - men så du da bare te, OK??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 21:03

Ja, det vil være dejligt! Jeg så da bare te...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 07:36

Camillasmoster - mange gange undskyld Fluebenet under formuleringsevnen var da vist slået fra. Så FÅR du da bare te ....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 08:13

godmorgen og skønt at se jeg ikke er den eneste der misser et ord i farten

balcanard - tuuuuuuuuusind tak for opskriften - og jahuuuuuu den skal afprøves snarest

forresten hanne - "
Jeg drikker desværre ikke kaffe - nok derfor, jeg kom lidt skævt ud af hullet med månedens vinder"

der ramte du lige plet - storgriner

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 08:15

Tak for svaret Balcanard. Og så er det vist på tide at du får dine 100 ikke brugelige point

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 09:19

Mange tak og held med bageriet - hvis du starter en produktion, køber vi banankasser til emballering for pointene

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 09:29

Hahaha - tror jeg nu ikke - jeg er en klovn til at bage - det er ganske få ting der bliver bagt her - men har savnet en let opskrift til vandbakkelser........ og du glemte at fortælle hvor meget man skal bruge af hvert - så de melklumper jeg foreløbig kan tænke mig til - øhhh ??? - ikke godt

mon jeg kan lokke dig til at fortælle mig det ????

Hmm - har en gammel kogebog fra ruder konges tid - der ser det temmelig langsommeligt ud

og - grunden til jeg efterlyser den er at bla jegselv og andre med sukkersyge osv - kan bruge netop dem til at indbage meget andet end kageindhold

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 10:08

Jamen, hvad mener du med, hvor meget du skal bruge ????
I går 11:26 sendte jeg opskrift, eller er den måske faldet ud. Den gentages meget gerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:11

S O R R YYYYYYYYYYYYY - det var min fejl - havde kopieret det ind i en eml og havde ikke fået det første med HMPFFFF

takker igen igen

jeg er sq da også en

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-10-05 10:22

Godt du fandt den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-05 10:25

nå ja - det var jo bare lige at læse den her igen - hahahahahahahahaha