/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Navn på skjorte
Fra : invisible
Vist : 458 gange
200 point
Dato : 01-10-05 01:56

Hvis man ønsker at få syet et navn og logo på en skjorte, hvem henvender man sig så til ??

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-10-05 02:14

skrædder syerske
hvis du ikke selv vil

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-10-05 06:04

Der er vist nok et par special firmaer der gør det herhjemme. Normalt kan du få det via en forretning der handler med tøj med reklame på (reklameartikler). De fleste af dem får det påsyet i Østen. Du kan evt. spørge J.B. Emblemer i Sønderborg, et andet firma jeg lige kan huske er COALA.
Det koster da der først skal laves et hulkort til en symaskine.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-10-05 07:21

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er, men der ligger en forretning i Charlottenlund nord for København der laver den slags ting.

Nu kan jeg ikke lige huske navnet, men det kan jeg finde ud af hvis det er relevant i forhold til geografi.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-10-05 07:22

De har maskinerne til at lave en ad gangen for det er rigtigt at det normalt koster boksen i opstart, men her er det til at betale for almindelige mennesker

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 200 point
Dato : 01-10-05 07:23

Der er også lige denne her

http://www.textilbroderiet.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-10-05 10:30

eller - en i familien der er god til at brodere (hvis det ikke lige er for meget)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-10-05 14:50

Her slipper du for at lade familien brodere.

http://www.1-design.dk/

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 01-10-05 20:21

Tak for svaret Backtee.