/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
radio/mp3 fra bjtrading
Fra : nuber2
Vist : 538 gange
221 point
Dato : 30-09-05 14:47

Bj-trading har en mp3 ting med 1 gb hukommelse.

http://bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=122234
Jeg overvejer at købe den, vil bare gerne vide noget om radiokvaliteten.

Er der nogen der har erfaringer med den.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-09-05 15:02

For det meste er radiokvaliteten på sådan en satan ganske udemærket. MEDMINDRE du befinder dig i store betonbygninger osv. det fungerer lidt ligesom en bilradio, så hvis du bor under en bro, så lad være med at købe den.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 221 point
Dato : 30-09-05 18:22

Det er netop radiodelen der er det svage punkt på de allerfleste af disse små dimser, hvorimod MP3 gengivelsen er rimelig.
Så jeg ville nok give lidt mere for et produkt der var rost, feks. i edbpriser, med 4-5 stjerner.
http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1583
http://www.hifipriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=31
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-09-05 19:22

You'r the man palle!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-09-05 22:17

Hvis jeg skulle vælge en sådan MP3-dims, ville jeg nok se efter en der også kunne bruge ex. SD-memory kort, så kunne man nemt skifte en del af repetuieret ud.
INO har en med 256 Mb og input for SD kort, som i dag kan fås med 1 GB.

Godkendelse af svar
Fra : nuber2

Dato : 07-10-05 09:42

Tak for svaret pallebhansen.