/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tyrkiet - Marmaris info :)
Fra : Backstage
Vist : 1643 gange
100 point
Dato : 28-09-05 16:28

Hej

Min kæreste og jeg skal til Mamaris i Tyrkiet d. 8 - 15. okt 2005

Jeg vil gerne høre hvis nogle har nogle ting som er vigtige, som man skal passe på, som er gode eller andet.
Uanset hvad så lad os endelig høre. Det er første gang vi er der så vi kender intet til det.

Vi skal bo på et lejlighedshotel som hedder Alicik. Hvis nogle kender noget til dette sted vil vi også MEGET gerne høre om det :)

Håber der er en masse der skriver :)

På forhånd tak

Mvh
Kim

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 28-09-05 17:15

Vi har været i marmaris i 2002,det var en af det bedste ferie vi har været på. Et pr tips vi havde meget glæd af var de små busser som kørt på strand fronten vi kun stig på hvor vi vil og kom af hvor vi ville. Vi sejlet med en af tuer båden uden at vi bestilte igenemm guiden. alt ting er billiger hvis man self finder ud af det, alle det små spise steder som findes i nærheden af "Atta Turks" statue er meget vær og besøg. Du kan købe meget god Turkish delight til at tage hjem.

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 28-09-05 19:26

Hej
åh jeg er bare SÅ misundelig, i juni var vi i Icmeler, 6 km fra Mamaris, og vi havde en total fantastisk ferie, venlige mennesker, dejligt vejr og gode hoteller.
Mit bedste tip til jer skal være. tage med på en heldags sejltur,hvor i kommer rundt og ser noget og bader fra båden, spiser på en strand osv. men køb ikke turen ikke gennem guiden, (det er for dyrt). køb den hos de lokale sælgere.
Vi blev ikke snydt en eneste gang, de er utrolige ærlige.
Kan i have en rigtig god tur.
Mange ferie hilsner
Vibse68

Kommentar
Fra : Backstage

Dato : 29-09-05 16:12

Tak for indlæggende :)

Lad mig endelig hører mere hvis folk har noget.

Også meget gerne hvis du har noget om vores hotel Alicik

Mvh
Kim