/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
adult check id
Fra : kuurd
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 22-09-05 12:29

hvor kan man få fat i et adult check id ( hvis man ikke gider betale for det) der må da ligge noget ude på nettet ????

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 17:12

Mener du passwords til paypornsites? Hvis det er DET du mener, så prøv at søge på et fildelingsprogram, (dc++, kazaa osv.)

Kommentar
Fra : kuurd

Dato : 22-09-05 17:49

ja netop. men må indrømme jeg er ingen ørn til pc. så lige hvad mener du præcist ???

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 17:57

Jeg mener, at du skal downloade et program, til at hente sådanne "småulovlige" filer. Men hvis du ikke er nogen ørn til computer, så lad være. Sagen er den, at det ofte ikke kan lade sig gøre at komme ind på siderne, med "falske" passwords.

Prøv istedet en af disse gratis sider:
www.myfreepaysite.com
www.xnxx.com
www.thehun.com
www.gratis6.com
www.steakandcheese.com
www.sexzool.com
www.pinkworld.com
www.porn365.com
www.actualporn.com

Hvis du primært er til videoer, er www.myfreepaysite.com langt at foretrække. Den kræver dog at du opretter dig GRATIS som bruger, med en gyldig e-mailadresse, men det er intet problem.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 18:01

og hvis du er til lidt mere ekstremt materiale, så prøv www.demospasser.dk eller www.pornospasser.dk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 18:02

-og hvis det skal være gayporn, så er www.hotmale.com sikkert go.

(MEGET irriterende at taste forkert, når man vil ind på hotMAIL!!!)