/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jubiimail problemer!!
Fra : Donholme
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 22-09-05 07:19

Hej alle...

Jeg bruger dagligt min Jubiimail konto... Men igår kunne jeg pludselig ikke logge på mere.
Jeg brugte min mail flere gange igår, så jeg forstår det ikke??? Jeg bruger set samme login som jeg plejer...
Jeg får ikke nogen fejlmeddelese, men den lukker mig ikke ind i min mailbox
Er der nogen der har et bud på hvad der kunne være galt???

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-05 07:51

Hej Donholme

Hvis du ikke får nogen fejlmeddelelse ang. dit password userid, så må det være deres server der lige er nede. Andet kan jeg ikke se.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : Donholme

Dato : 22-09-05 08:09

Får ingen fejl....???

Og jeg står som logget ind...??? men ingen mailbox???

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 22-09-05 10:16

Prøv at genstarte din computer - det hjælper på mange små-problemer

Kommentar
Fra : Donholme

Dato : 22-09-05 11:02

Hmmm...

Det har jeg gjort flere gange....

Godkendelse af svar
Fra : Donholme

Dato : 26-09-05 09:16

Tak for svaret timeglas.

Det var et virus der lavede ballade... du får pointene, da du svarede først og fordi jeg kan li´ dit nick