/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Navn på drev???
Fra : dova
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 22-09-05 01:03

Jeg har en DVD med et program der gerne skulle lægges ind i computeren.

men når skiven lægges i CD-romdrevet, sker der ingenting, altså den starter ikke op.

Så står der på skiven:

"Starter DVDen ikke automatisk, klik Start>Kør og skriv navnet på dit drev efterfulgt af "go"

Men hvad pokker er det for et navn på drevet, og hvor finder jeg det??

mvh dova

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:07

Prøv at se under,START/ DENNE KOMPUTER,der skulle du gerne kunne se dit CD
Men jeg kan se på det du skriver, at du ikke har et DVD drev

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 22-09-05 01:09

Du kan ikke afspille DVD, på et CD drev
Derfor den melding

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:10

Som at se video,,,, på en´pladespiller

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:31

dova
det burde du da vide...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:35

Eller er det bare en af disse dage/ hi/hi
Har du nu været på tanken efter en/et blad med ???
Kan kun give dig et godt råd, læs, hvad der står på skiven, ikke på bladet.
mvh

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 22-09-05 01:43

Tak for svaret smxxx.

Nej, det er en skive jeg har fået foræret, men jeg troede egentlig godt den kunne afspille DVD, den her computer, for jeg vidste at der ligger et DVDPlay-program, men det virker så ikke hvis ikke der er et drev til det

Men jeg har ikke vildt meget forstand på computere ka' du nok høre

mvh dova

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:47

Hej.
Tak for det, Jura ??? er vist din bedste side.......
Jeg ville ønske jeg lige havde en smily NU
mvh

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 22-09-05 01:49

Ned til købmanden efter et nyt drev, de koster ingenting, men få et Combidrev, der kan alt.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 03:42

Her skal du bare se dova:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=588025259&n=526658794&pn=526659100
så kan du det hele
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-05 10:26

Tak for linket bennymand.

Det ka' da godt være jeg skulle anskaffe mig sådan et.

Jeg havde bare ikke skænket et tanke, at den her gamle computer måske ikke kunne tage DVDskiver, det mener jeg den bærbare kunne, men den stod så af for et par måneder siden, så derfor ka' jeg ikke bruge den mere.

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-09-05 11:19

- jeg har selv monteret sådan et som det fra linket, det er ikke så svært, og der følger software med - det virker upåklageligt, så det kan jeg godt anbefale, og så til den pris
hav´ en god dag
mvh
<\\Benny