/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan får jeg mit spørgsmål registrere~
Fra : irenegafert
Vist : 335 gange
40 point
Dato : 21-09-05 09:07

Jeg har stillet et spørgsmål under gruppen camping,men kan ikke finde nogle bokse som siger: send eller registrer.Jeg ser bare en boks som siger gem og når jeg trykker på den kan jeg ikke se om mit spørgsmål rent faktisk er kommet ud i cyberspace. Gør jeg noget forkert? eller er det bare en smule uklart for en ny bruger som mig hvad der egentlig sker??
ja da dette vindue jo ser ud som da jeg stillede ovenstående spørgsmål,vil jeg vel finde ud af om det virker hvis I svarer mig??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:09

Du har gjort det rigtige denne gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:10

Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:14

irenegafert.... jeg ved godt at dit campingspørgsmål ikke hører til i denne kategori, men nu du har brugt point til at stille et spørgsmål, så syntes jeg du skal spørge her alligevel

Kommentar
Fra : irenegafert

Dato : 21-09-05 09:17

Godt nok,men oven over her står der at jeg kan hæve pointtallet ved at klikke i den blå boks med forøg point.Når jeg skriver 20 der bliver jeg meddelt at det kan jegb ikke. jeg vil meget gerne stille mit spørgsmål under campingkategorien,men får nu at vide at det kan jeg ikke da jeg ingen points har. det er lige før jeg syntes dette er lidt for indviklet og tidsberøvende,hva syntes i selv??

Kommentar
Fra : irenegafert

Dato : 21-09-05 09:21

Nå, din kommentar med at jeg kunne spørge her nu jeg havde opbrugt mine points,løb ind mens jeg skrev. Ok Mit spørgsmål var:
Er der nogen som kender til et websted eller et forum,en forhandler eller andet hvor man kan søge efter et brugt gaskøleskab,da jeg meget gerne vil have fat i et?
mvh. irene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:22

Rolig nu, du er ny, derfor kan det virke lidt inviklet, jeg er selv ret ny, og har heller ikke fundet ud af det hele endnu. Men hver dag du logger på for du 20 ledige point, det er de ledige point du kan bruge til at stille spørgsmål, du kan også optjene ledige point ved at være en af de heldige der får lov at bedømme et tip, eller ved selv at oprette et tip. Alt dette kan du læse mere om i kandu's pointsystem Så hit med dit spørgsmål, det er ikke sikkert jeg kan hjælpe, men så kommer der en anden kandu'er forbi senere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 09:24

Hvis du er medlem af DCU har de en ret god hjemmeside for campister, www.campingnettet.dk der er en side med - mellem campister - og også en side med køb/salg af brugt m.m.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-05 09:27
Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 09:48

irenegafert

Velkommen til kandu.

Læs "Kom godt i gang" http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Som Nordstedt1 skriver får du tildelt 20 point om dagen, hvis du logger dig på.

Du kan bedømme tip og få tildelt 10 point, men du kan ikke selv, som almindelig bruger skrive tip.

Hvis du bliver "superbruger" får du med det samme tildelt 200 point, men deltager så i pointræset, som en bruger går meget op i.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : irenegafert

Dato : 21-09-05 10:07

tak for oplysningerne,vil kigge nærmere på det.
Irene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 10:09

Selv tak, og opgiv nu ikke kandu for hurtigt, her kan nu være meget rart at være. Og som Ans skriver, kik på kom godt igang, så du kan blive lidt klogere på systemet

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 11:55

Velkommen til kandu.dk Irene
følg det gode råd fra <ans> og læs lidt om hvordan du skal gøre -
det er såmænd ikke så svært
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 12:57

Velkommen Irene

Meld dig under fanerne som Superbruger ..udover du får lidt ekstra cyberpoint, får du også mulighed for at skrive tip.

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#7

Det er rigtigt at nogen går vildt op i påængårnø's antal. Personligt har jeg mange, men så hellere at det var antal besvarede spørgsmål, som var incitament til at gøre en ekstra 'indsats'

Der er jo forskel på om man har besvaret et spørgsmål til 500 påæng eller 50 stk. til 10 påæng.

Ps. På kandu kaldes point (..af mig) for påængår (..det taget lidt af alvoren) en e-mail hedder : En emil og bryster kaldes : Pamelaer. (Nu er du godt allerede godt igang med at blive uddannet til en ægte Kadu'er )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 13:06

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 13:13

Pps. De mange flotte Smiley'er (..hvoraf en del er lavet af kandu brugere) finder du her:

http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

Ude til højre for Smiley'en er de tegn du skal bruge. Ovenstående link kan du tilføje Foretrukne i din browser, så har du dem altid ved hånden

Når du skal sætte en Smiley ind er det letteste at mærke tegnene af, trykke CRTL+c og så sætte dem ind i din kommentar med CRTL+v. Eneste problem er hvis du indsætter en Smiley efter bogstavet 'f', Dér har kandu.dk en lille fejl, som du vil se hér:

f

Nederst på omtalte link kan du også læse hvorledes man laver citater :
Citat
Dette er et citat.

..og kodeboxe :
Kode
<html>
<head>
<title>Default</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<meta name="description" content="Default">
<meta name="keywords" content="Default">
<meta name="author" content="molo@pc.dk">
<style type="text/css">
body
{
background:#000000;
color:#ffffff;
</style>
</head>
<body>
Dette er HTML kode.
</body>
</html>

Visse HTML koder kan også være svære at gengive uden fejl, men dét vender man sig (..næsten ) til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 13:17

Pps. I ovenstående kodeeksempel 'ÅD' kandu.dk's parser en markør, nemlig </style> der burde have stået umiddelbart før </head> og formatteringen er der også blevet rykket en smule rundt på. Dette gør man ofte efterfølgende, som nu, må forklare sin kode, hvilket ikke er særlig praktisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : irenegafert

Dato : 21-09-05 13:51

tak til alle for all jeres hjælp.jeg er nu blevet den lykkelige ejer af et gaskøleskab med frys samt et yderst billigt solfangeranlæg.Men alt det der med smilier osv. er vist ikke lige mig. jeg hader fatisk at sidde ved computeren.det er blot et nødvendigt onde.
MEN Tak!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 14:14

Tillykke med dine indkøb

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 14:23

irenegafert -> Hvis du mener at have fået et brugbart svar? Bør du lukke dette spørgsmål ved at trykke på 'Accepter svar' øverst til højre over den kommentar du synes hjalp dig bedst på vej

Dels vil du ikke hele tiden blive 'bombarderet' med emiler om, at der er kommet en kommentar til dit spørgsmål, dels vil du den næste måneds tid modtage retur-påængår (10% ad gangen = 4 ), hvis nogen skulle få lyst at 'købe' og læse dit spørgsmål her. Dog højst 50% af de oprindelige påængår du har brugt på at oprette det .. i dette tilfælde 20
Disse retur-påængår kan du så bruge til at stille nye spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-05 14:49

molo skal du nu være som xx

Så må jeg jo lige skrive, det står ikke skrevet nogen steder i kandus regler, at et spørgsmål skal lukkes

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 15:04

ans -> Jeg skriver ingen steder 'skal' ..jeg skriver 'bør'. Læs nu lige indenad

..og jeg skriver 'bør' ud fra de argumenter jeg angiver

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : irenegafert

Dato : 21-09-05 16:18

Tak for svaret Nordsted1.der var hele 3 køleskabe på gul og gratis .ringede starks og vupti ejede jeg et køleskab og solfangeranlæg.henter det i århus i morgen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 16:28

Selv tak irenegafert

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-09-05 17:15

Hej Irenegafert

Velkommen i "klubben"

Nah, nu skriver du "et nødvendigt onde" - bare vent og se - at være kanduer er vanedannende. Man kan få mange gode råd her og et rigtigt godt grin.

MVH
Hanne