/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad har I lavet, mens Emil var på ferie~
Fra : Camillasmoster
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 19-09-05 16:56

Hej alle zusammen

Hvad har I bedrevet, når I ikke kunne få Emil i "tale"?

Og ellers al slags smalltalk

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-09-05 16:58

Tænkt lidt på din strikkeopskrift, og bubblebees bryllup, rodet lidt i haven os sååån

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-09-05 17:01

Jeg har været på brandgodt kursus - så jeg var noget overrasket over at komme hjem og se, at min fine Kandu-mappe var helt tom... Det har jeg aldrig prøvet før

Vaxen

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-09-05 17:05

EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL EMIL!

TIL TJENESTE!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-09-05 17:19

Taget mig af min lille prinsesse
Helt underligt, at ens indbakke er så gabende tom! Min udbyder må jo tro, at jeg er afgået ved døden eller noget i den stil!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-05 17:21

Tja.... fundet nyt job, pakket hus (næsten), flyttet hus(næsten), arrangeret tur til oktoberfest .... men ellers ikke noget særligt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-05 17:31

Jeg synes stadigvæk, at en eller anden eller et par 100 skulle ringe og spørge direktøren hvad der er galt, og hvornår han mener at det er i orden igen. Måske en sag for AJ, som jo efter eget sigende har meget tætte forbindelser til teamet.

Domænenavn: kandu.dk
Registreret: 2000-09-13

Registrant:

Handle: EA2059-DK
Navn: Estreet ApS
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: pawel@finkielman.dk

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 60 point
Dato : 19-09-05 17:50

I starten var det godt nok lidt af en kold tyrker,
men jeg har fundet ud af, at jeg har et liv udenfor Kandu.
Jeg har blandt andet :

Kommunikeret med mennesker ude i det "rigtige" samfund.
Muget ud i køkkenet.
Tænkt på at muge ud i stuen.
Været i bad og vasket mig med SÆBE !
Set TV på det "rigtige" fjernsyn.
Sat døren fast på Den Røde Baronesse.
Fået synet Den Røde Baronesse.
Indtaget andet end pizza og cola.
Kommet i seng i ordentlig tid.
Været udhvilet om morgenen.
Samlet to datamater.
Læst andet end tegneserier.

Det ku’ godt være man skulle ha’ fjernet et par flueben.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 18:17

siddet og tænkt over hvor effiktivt at indianernes røgsignaler egentligt var.
send en røgring, og den er fremme med lysets hastighed.
Kom så til at tænke på om deres røgringeserver var nede når det regnede, eller var tåget.
Kom så til at tænke at hvis det var sådan, om så regndans i virkeligheden var til sabbotagebrug.

Nu kikker jeg slet ikke efter post mere, nu er jeg nemlig godt igang, med en hemmelig opfindelse.
Til at kryptere røgringe med, gennem lyslederkabler
Og det kommer nok til at tage lidt tid.
Men jeg siger tak kandu, for den fritid i gav mig.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-09-05 18:27

Listede en fdisk ind i puteren, hold da k--- et arbejde
Fra opstart på 15 min til 15 sek og uden at miste noget

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-09-05 18:30

Æhhhhh--bortset fra adressekartoteket

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-05 21:23

Ja, jeg er så igang med at flække brændsel, til vinterens forbrug, i disse dage.

Så har jeg fundet ud af, at lægge billeder ind på computeren fra digitalkameraet.

Samme computer driller ad H... til, på trods af diverse antivirusprogrammer, Trojan-hunter, spybot search/destroy o.s.v.

Så der bliver scannet, udbedret fejl, diskdefragmenteret, opdateret, opryddet, systemgendannet o.s.v. i en uendelighed snart

og 10 min. efter er skidtet alligevel fyldt med alt muligt bras

HADER computere lige pt.......men savner ikke Emil, de jeg ikke gider ha' ham rendende hele tiden med Kandu.emiler.......andre emiler er dog ok

mvh dova

Jo, og så har jeg forresten været ved at finde mit lille "bjælkehytte"-dukkehus frem, det har i et par år været camoufleret som Nissebo til jul, men har nu planer om at begynde en mindre restaurering, maling o.s.v........måske jeg sender dig en mail med et billede af det, camillasmoster

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-09-05 21:32

Shit jeg er afhængig - havde i forbindelse med køb af hus og deraf følgende straaaam økonomi besluttet mig for at nøjes med computeren til at skrive på og en mobil til at holde kontakten med............Så slut med ADSL osv.

Det hænger ikke sammen, jeg savner KanDu og er træt af at gå ind på seneste 25, som er skiftet fra jeg kører på arbejde og til jeg kommer hjem igen

Jeg vil have det tilbage - det er mit frikvarter

Knus Ripley

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-09-05 22:06

Jeg har lavet mad i stridde strømme til de meget hårdtarbejdende 2 mænd som lagde de 230m2 belægningssten ude i haven. Der kom nemlig slet ikke nogen og hjalp dem. Dem der havde lovet at hjælpe blev syge (én af Ø-vitaminforgiftning) og den anden havde været med ungerne ude på en hoppepude, som åbenbart havde været så hård, at da han landede på sin po-po fik han skadet sit haleben... Men nu mangler der ikke så meget mere, kun ca 10m2 og nogle småskæringer..og det er BARE BLEVET SÅ HAMRENDE FLOT !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-09-05 22:55

Tænk sig, jeg kunne ikke engang komme ind på min egen tråd

Så I har haft frit slaw

dova - det glæder jeg mig til at se!

Det er forøvrigt skægt at læse, hvad andre såen går og laver til daglig

Det kan ligefrem være inspirerende!

Gambrinus - du har ligefrem fået et liv! Tillykke!

Ripley - er der noget nyt på hjemmefronten?

mango - uha, det er dejligt med hårdt arbejde - bare det er andre, der laver det
Skal vi så alle til grillparty på din nye terasse?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-09-05 22:57

Nordsted - min strikkeopskrift??? bubblebees bryllup???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 23:43

mangorossa jeg har en altankasse, gad vist om den er ikke er på 230cm2, så hvis du har en kvart sten til overs.
Ej ! kan nu godt lide mine 2½ blomst.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 00:12

....... ??? vinterbrænde - det er 20 - 22 grader om dagen - og 14 - 18 grader om natten ????? _ hvem gider fyre endnu ?
--------------------------
Jeg tager endnu et "tav" i det sydlige Europa - om ikke andet, så på grund af temperaturen - jeg rejser på tirsdag (27/9) ---- og kommer igen til jul
Hav´ nu en god "vinter"

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-05 00:20

Ææævvv bennymand, ikke her der er 14-18 gr. om natten

Det var sågu da frostvejr forleden nat

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 00:25

Ja men kun udenfor Dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-09-05 11:10

Jow da Camilla, jeg holder såen halvåbent hus (læs terasse) på Lørdag, hvor man selv medringer kød til grillen, resten sørger vi for. Så i er velkomne! Skriv evt. til mangorossa@hotmail.com for adressen. Foreløbigt kommer der omkring 30-35 mennesker...ka skut huske hvor mange jeg har inviteret *LOL* Men det skal nok blive sjovt...specielt hvis det tisser ned..(manden har spurgt mig hvad jeg vil gøre hvis det er tilfældet? ) ...ved jeg ikke, men mon ikke der findes på et eller andet?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:32

Jeg tror, at denne tråd bliver laaang!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-05 21:46

Ingen emiler i øjeblikket heller

Tjoeh... Jeg får læst lidt i mine 'kloge' bøger :

1.) Webdesign med XHTML (Jørgen Farum Jensen)
2.) Fluid Concepts and Creative Analogies ..Computer Models of The Fundamental Mechanism of Thought. (Douglas R. Hofstadter and the Fluid Analogies Research Group)

..og så surfer jeg lidt på lige så 'kloge' sider :

1.) http://www.kurzweilai.net/
2.) http://people.cas.sc.edu/almor/reasoning.html
3.) http://www.compapp.dcu.ie/~humphrys/
4.) http://disney.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 22:40

Neej, hvor spændende molo dear............................................................ jeg er med på den sidste - bare det er en Anders And film! Jeg kan lægge stemme til Anders And - nemlig

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 20:46

Tak for svaret Gambrinus.

Det ser ud til, at du har været mest flittig - hva' så nu?

Har du udvidet listen?

Så værsåsko!

Munter hilsen
Hanne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-05 13:48

Ja, ja, selvfølgelig har jeg udvidet listen
For nu får jeg igen ingen e-mails.
Hvad jeg har lavet fortæller jeg i de andre tråde.
Der er jo ikke flere point at hente i denne.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 14:21

Gambrinus