/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Om dumhed
Fra : Camillasmoster
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 15-09-05 13:43

Hejsa

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/74107 blev der talt om bl.a. dumhed.

Det program på DR2 kommer i aften http://www.dr.dk/nav/programoversigt/w3c/inc/channel.aframe?channel=dk2&seldate=0&seltime=1#

Bare såen, hvis nogen skulle været interesseret

Men når han dukker op igen, kan der snakkes om alt mellem Himmel og Jord!

Hanne, som også er blevet forladt af Emil.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 13:44

hanne er dååååååååm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 13:47

Jeg har dummet mig noget så gevaldt, så måske jeg skulle se udsendelsen, om ikke andet for at se om andre er dummere end jeg.

Rolig Hanne, du skal nok få Emil, måske de ikke er så anvendelige når du får dem, men det er en anden snak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 13:48

hmpf........ den udsendelse må jo ses - og jeg vil helst se den alene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 14:12

Citat
En klog film om at være dum. Forskere, filosoffer og andet godtfolk har produceret kilometerlange afhandlinger om intelligens, mens der er skrevet chokerende lidt om noget, der har langt mere indflydelse på de fleste menneskers hverdag, nemlig dumhed! "Kun to ting er uendelige, universet og den menneskelige dumhed, og jeg er ikke helt sikker på det første", som Albert Einstein sagde.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-05 14:14

Ps. Ihhhh..... altså : Hvor jeg dog savner jer alle sammen, når der ik' kommer emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-09-05 14:22
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 14:27

tedd - gad vide om den seddel også skulle have en underskrift

bruger bush mon finger aftryk i stedet - ??????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-05 11:09

Ja, emil gør det svært liige at følge med i sit eget spørgsmål!

Dumhed: De hooligans fra Schweiz, der op førte sig fuldstændig tåbeligt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-05 11:10

miritdk - vær det selv æv bæv

molo - ja, det er et stort savn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-09-05 22:14

Skal jeg virkelig til at snakke med dumme mig selv igen???

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:28

Tak for svaret molokyle.

Jeg synes, KANDU er dum, når de ikke kan styre Emil!

Knuzz

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-05 12:29

Ups! Det var ikke meningen med knuset!!!