/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FP formular sende til sig selv?
Fra : taliskoko
Vist : 307 gange
150 point
Dato : 12-09-05 15:46

Hejsa gæve kandu'er.

Jeg roder med at lave en formular i Frontpage 2003 man skal kunne sende via en mailadresse til ét sted.

Spørgsmålet er om man kan sende en kopi af den formular til sig selv også.??? Når nu man alligevel sender den til et andet sted.!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-05 16:24

Jeg kan da sende til mig selv og modtage på den samme tdcmail så det vil jeg da tro du også kan

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-09-05 16:29

Ok...! Hvordan gør du det Nordsted1????????

Sagen er den at der skal sendes til et sted og den der sender skal så kunne modtage faktisk samme formular på sin egen mail.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-05 17:14

Nu kan det godt være jeg ikke forstår helt hvad du mener??, men når jeg sidder her ved min egen pc, så har jeg en tdc e-mail adr, når jeg så vil skrive en ny mail kan jeg godt oprette til min egen tdc e-mail på denne pc, altså den jeg sidder ved, og så også modtage på denne, jeg har lige lavet forsøget, og det lykkedes.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-09-05 17:25

Ok forfra...

En given person skal sidde et sted i landet og logger på min hjemmeside.
Der skal denne person udfylde en formular lavet i Frontpage.
Denne formular sendes til én mailadresse præciseret i formularen.

Når den givne person så sender den formular afsted til den præciserede mail-adresse, skal han selv kunne modtage en kopi af formularen på sin egen mail.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 12-09-05 17:36

Hvis denne formular du snakker om indeholder hans mail. Så måske når han trykker (hvis dette er en knap) så måske man kunne gøre så knappen sender til fx jens@yahoo.dk og felt#3 (hvis dette fx er mail) dette tror jeg vil virke. ellers så måske en slags mailbot? der er jo mange gange hvor når man jo sender en formular videre fordi man vil registreres sendes der en mail til en fx webbyen@robot.dk kunne en bot være fra webbyen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-05 17:37

Nååå sådan, nu forstår jeg spørgsmålet, men kan desværre ikke give dig en anvisning på hvordan du skal gøre, for det kan da lade sig gøre er jeg helt sikker på (med alt det isenkram).

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-09-05 17:43

ME.alexander> Han skal taste sin egen mail adresse ind, for den bliver synlig for den der modtagere formularen.!!! Så ham der sidder og sender formularen taster sin mailadresse ind i den.!!!!!

Hjalp det noget?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 12-09-05 17:48

Jeg er nu ikke lige så meget ind i det der program. Jeg tror nu bare at når han trykker den knap han nu engang trykker for at sende formularen så tror jeg bare du skal sætte knappen til at sende den til din mail og den mail der står i feltet. Jeg ved ikke helt hvordan, men held og lykke i hvert fald

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-09-05 18:51

Takker...

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-09-05 23:33

hey igen nu har jeg selv problemer med sådan noget formular tingel tangel tror jeg, at jeg skal have fat i. På min hjemmeside ku jeg nemlig godt tænke mig at have en slags nyheder hvor en person kan skrive sit navn i en box og så en bedsked i en box neden under når han trykker på send nyhed (fx) så bliver bedskeden smækket op og der står navn og dato/klokkeslæt på ligesom her på kandu. er det noget du kan hjælpe mig med taliskoko?