/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USB 2,0
Fra : keddeyamse
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 11-09-05 19:46

hvordan får jeg den nye USB 2,0 til at virke på min XP maskine?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-05 19:48

sandsynligvis ved at indstallere dine bundkortdrivere! Hvad er der galt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 19:49

Hvad sker der når du sætter USB-stikket i. (efter at XP er startet)

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-09-05 19:54

det gør du ved at opdatere til servicepack2...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 19:55

Med en XP maskine skal du ikke gøre andet end at indsætte en USB 2,0 enhed så finder XP selv ud af det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 11-09-05 19:55

Søg efter ny hardware, i kontrolpanel.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 19:56

Også selvom du IKKE har SP2, men jeg synes da at du skal opgradere til SP2 hvis du ikke allerede har gjort det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-09-05 19:57

Nogle bundkort skal ha' SP1 eller SP2 installeret, før USB virker.
Gå dernæst ind i Start - Kontrolpanel - Administration - Computeradministration - Enhedshåndtering.
Højreklik på USB-controller og vælg Opdater driver.
Håber det, kan hjælpe dig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 19:58

Har du sat et ekstra kort i din comp med USB 2
Eller hvad er det for en "nye USB 2" vi taler om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 20:05

mener du måske sp2 eller ps2 ?????????

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-09-05 20:10

Hej keddeyamse

Hvor gammel er din computer? Hvis det er en lidt ældre model, er der måske ikke et USB 2.0 kort i. Det kan købes for omkring kr. 125,- 150,- og er en god investering. USB 2.0 er ca. 40 gange hurtigere end USB 1.0

Vend tilbage og fortæl lidt mere.

Mvh Franksp

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 11-09-05 21:50

jeg har et nyere abit bundkort jamen den vil ha jeg ska hente sp2 men det kan jeg ikk ;) hmm SKAL jeg bruge det ? eller er der ikk andre muligheder?

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 11-09-05 21:53

et kv7

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 01:40

Hvorfor kan du ikke hente SP 2.

Søg efter ny hardware, i kontrolpanel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 05:16

forhør dig hos nogen venner - bekendte - familie om nogen har den på den gratis cd - og kør den ind derfra - så skal det nok lykkes

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 10:44
Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 17:03

ja men har ikk en gyldig cd key.. :)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 19:28

Du skal ikke have en KEY for at downloade SP 2.
Medmindre, du ikke har en GODKENDT licens til din XP
Kan sende dig en kopi af min SP 2
Du betaler 15.- for post og CD.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 19:39

Det et åben forum smxxx! En kopi er en kopi! Ifølge Anti Pirat Grouppen!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-09-05 19:52

måske du kan finde en driver til dit usb2 kort. prøve www.drivers.com som anbefalet i et tip tidligere på ugen...

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 22:08

okay men så er det ikk nødvendigt med sp2??

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 22:22

tedd ???????????????
Hvad i alverden har jeg nu GJORT, jeg har licenserne i´orden......
Jeg siger, at jeg kan sende vedkommende, en kopi af min SP 2, hvad selv microsoft opfordrer mig til, på coveret af den CD jeg fik..........jeg kan ikke gøre for, at den ikke kan få´es på cd mere, men det ved du sikkert bedre end mig.
Den er frit tilgængelig, men tager dage at downloade.
Jeg godkender ikke brug af software, du ikke har tilladelse til at bruge,,,,,bortset fra prøver.
Men hvor hører SP 2 henne her. Har du ikke licens, til din XP, kan du ikke installere den, over and out
Håber du ikke tager dette personligt, da jeg bare forsøger at hjælpe en, der muligvis ikke kan downloade den, enten pg.a dårlig forbindelse, dyr dette, eller andet.
Du kan heller ikke installere SP 2, hvis ikke du har en gyldig Licens, men det har du vel prøvet efter.
Har lige kørt 25 intallationer, på min XP, hvorefter jeg blev bedt om at forny den,,,,,og der kunne ABSOLUT IKKE KØRES en SP 2 på, før denne blev fornyet...
Tager imod al kritik
mvh

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 22:49

hmm jo har hentet den ned kan den godt indtil den ska instalere.. så må jeg jo gå ud og investere i windows.. :(

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 22:50

hmm jo har hentet den ned kan den godt indtil den ska instalere.. så må jeg jo gå ud og investere i windows.. :(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 22:53

Sorry misforstod dit tilbud smxxx Min fejl! Troede du ville sende en kopi af hele winxp!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 22:56

SORT WINDOWS XP,,,,,,,,sorry can help
Hvorfor, så spørge, hvorfor USB skidtet ikke virker,,,,, på en prøve udgave af XP.
Selv lille mig,,,,,,, kan fatte den,,,,,UD AF XP, og få fat i en LOVLIG
Ingen
mvh

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 22:57

tedd..........
Vil du have en, den virker 30 dage,,,,,FARVEL
Ovennævte,,,,,,,svar på tiltale.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 23:00

øhh!?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 23:06

tedd,,,,,,,,,,,,
Men har du en Licens, hvad du har, så virker den desværre heller ikke på din maskine, den beder øjeblikkelig om et nyt ID,,,tror, du ved hvad jeg mener, ellers skal du have fat i MS, og .......
Jeg har masser af koder craks og andet, men at give det videre Hmmmmm.
Det bliver sgu bare misbrugt...
-----------------------------------------------------------------------------------

keddeyamse................
Ned og købe en licens, der ikke varer 30 dage.
Og det var det, jeg mente med tiltale, på ovennævte

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 23:09

hva koster en xp pro på dansk så...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 23:14

keddeyamse
Har du gyldig LICENS til din XP
????????????????????????????????
Så kan du også hente opdateringer ned.
Men har du bare en prøveudgave, indlagt.
Så opgiv det, da MS nægter dig adgang, til opdateringer.
Du kan stadig hente SP 2 på nævte link, men du kan ikke installere den,uden gyldig LICENS KEY.
Så kommer du bare ikke længere, end en sort skærm, hvorpå der står, dette produkt skal aktiveres,,,,, før du komer nogen steder,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 23:17

Jep sorry jeg blandede jer sammen smxxx! Havde lugtet lunten men misforstod dit indlæg

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-09-05 23:18

nej det er ikke en prøveudgave. har jeg heller ikk skrevet. det er en ikke lovlig windows jeg køre med.. :) ja den skriver Invalid cd key. men mit spørgsmål lød kun på om jeg kan bruge min usb 2 UDEN den SP2! ??

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 23:33

Endelig et fornuftigt svar.
Prøv At tale med en, der har lov til sælge det, TDC butikker bla.
Ellers skulle du prøve en Linux, som er gratis.
Prøv qlx, de sælger dem både med og uden hardware, men bliver lukket, hvergang jeg render over en OEM.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20068915&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=10070
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=20069608&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=10070
Men jeg kan se der ikke er OEM mere, de bliver for dyre at sælge, med hardware.
Som alligevel skal aktiveres over telefon,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 23:43

nej det er ikke en prøveudgave. har jeg heller ikk skrevet. det er en ikke lovlig windows jeg køre med.. :) ja den skriver Invalid cd key. men mit spørgsmål lød kun på om jeg kan bruge min usb 2 UDEN den SP2! ??
------------------------------------------
JO,,,,,,,du skriver højt og tydeligt,,,,,,,,,det er en ikke lovlig windows jeg køre med.....
OPGIVER:::::::::

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-09-05 23:48

Eller er det bare mig der en BOGSTAVSTORSK idag...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-09-05 08:35

det her kører da i ring - flueben til morgenmad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-05 13:24

keddeyamse du spørger hvad en XPpro koster, www.prishammeren.dk sælger den for 1099kr. med mus eller tastatur

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 13-09-05 21:51

hmm.. nu prøver jeg igen. Nyt spørgsmål. kan jeg bruge USB 2 UDEN en SP2!?!?!?!?

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-05 04:38

Nu vi er her JA,,,,,,, med licens
Mennesker skal holde til meget,,,,,,USB mere, end en licens

Godkendelse af svar
Fra : keddeyamse