/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hurtig hjælp word 2
Fra : Nik_
Vist : 270 gange
30 point
Dato : 11-09-05 13:26

Normalt når man holder shift nede og laver en steg ___________________________ og så slipper igen, laver den automatisk hele vejen hen, men det er jeg kommet til at slå fra og nu kan jeg ikke få det til at virke igen???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 13:29

øhhh - slået fra ?????
mener du at den gør det hele tiden - eller ikke kan
kig lige på din capslock

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-09-05 13:34

ja i autoformat, så nu gør den det ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-05 13:34

er det ikke øverst oppe i værktøjslinken, der hvor du kan fremhæve, understrege og kursiv??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 13:35

og hvis det er efter dit forrige indlæg så husk lige at fjerne understregningen i skriftyper

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 11-09-05 13:51

har fundet ud af det.. det var i kantlinier

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 15:00

Formater>autoformat>indstillinger>fanen autoformat under skrivning>[V]rammer
Der ligger den.

PS. Miritdk............den kendte vi ikke vel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 16:29

narj manner den kendte mirit og jeg ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 19:47

Vi - det var Mirit og Eyvind som ikke kendte den. (ære være office som er stor)
Men jeg kan sige, at da jeg i office 2000 word prøvede med et antal underscore, og da jeg trykkede enter kom der en kontekst som spurgte om det var sådan en streg jeg ville lave ................ sådan fandt jeg indstillingen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-05 16:37

Nui, hvor er det smart - ikke engang i mit store pc-kørekort har vi lært det....

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:22

.