/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger crasher
Fra : ME.alexander
Vist : 368 gange
400 point
Dato : 11-09-05 12:01

Hey jeg har haft MSN Messenger 7.0 og der var intet problem men da jeg for et par dage siden fik 7.5 begyndte jeg at få en bedsked om " Messenger har fundet en fejl og afsluttes". Denne bedsked får jeg hele tiden og det er ret irreterende når man dårligt nok kan nå at skrive et ord til nogen før jeg får bedskeden. Jeg har prøvet og slette det totalt, installeret 7.0 og det har virket i ca. 1 time men så begynder den igen på det.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 410 point
Dato : 11-09-05 12:06

Fjern messenger : http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

Rens din registreringdatabese med dette program : http://www.tucows.com/preview/355220

Fjern kun, hvad der er mærket som : Safe to delete... når du har scannet.

Gå derefter ind på windows update og vælg brugerdefineret installation, så kan du installere den seneste version.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 11-09-05 12:20

Ok jeg prøver lige en dags tid med dette. Hvis fejlen ikke opstår så acceptere jeg.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 11-09-05 12:29

æv det virkede ikke
nåede at skrive hej til en og den gik fuldkommen i stå.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-09-05 13:09

Har du sikret dig er Wimdows messenger ikke køre i baggrunden....
Jeg har opdaget at mange problemer med Messenger - Skyldes at der køre Wimdows messenger i baggrunden (den der følger med windows)
Den skla du sørge for ikke starter når windows starter.
Bare en erfaring.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 11-09-05 15:19

Den kører ikke i baggrunden...

Godkendelse af svar
Fra : ME.alexander

Dato : 11-09-05 15:24

Molokyle jeg prøvede og hente 7.5 fra et andet sted og det virkede ikke. Så gjorde jeg det du sagde igen og nu virker det.. Mange tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-05 15:39

Velbekomme ME.alexander

</MOLOKYLE>