/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konvertering af videobånd NTSC-VHS
Fra : flemse123
Vist : 465 gange
20 point
Dato : 20-07-01 14:10

Hej !
Jeg har købt et videobånd i USA. Det er i NTSC-format. Er det muligt, via PC-en at konvertere det over til et alm PAL format videobånd. Jeg har TV-kort, godt lydkort og ge-force2 grafikkort. pls !

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 30 point
Dato : 20-07-01 15:12
Kommentar
Fra : flemse123

Dato : 23-07-01 13:37

Hej gibson !
Tak for dit svar, men findes der andre softwareprg. end demosoftwaren. Den synes jeg ikke rigtig er brugbar - eller også er den forkert opsat !
mvh
Flemming

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 25-07-01 13:14

Jeg kender desværre ikke lige til andre programmer. Men hvis du har problemer med det kan du få support på :

info@canopuscorp.com