/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kopiering af dvd film
Fra : 10.Totti
Vist : 249 gange
31 point
Dato : 09-09-05 13:55

har denne film kan ikke brænde den....og bruger any dvd og clonedvd til og brænde....plejer godt og ku..er det fordi denne dvd er lejet??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 14:03

C:\Programmer\DVD Shrink\Web\DVD Shrink.htm prøv dette program det er alle tiders

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 14:04

Nej det er ikke fordi den er lejet )

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-09-05 14:05

jeg ved ikke om man må kopiere lejede dvd er. men til backup af egne dvder plejer dvdshrink3.2 at være god til at få en 9,5 gb skive til at fylde de 4.7 gb..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 14:08

snaptil.... det er ikke lovligt at kopierer lejede film, meeen man må godt lave backup af egne dvd'er, det vil jeg da gå ud fra, når man må med egne cd'ere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-05 14:09

hov du fik jo ikke linket http://www.dvdshrink.org/where.html

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-09-05 15:06

har også et andet spg

min computer har det med og gå kold...for det meste når jeg spiller....altså sån den går i hak uden man kan gør noget som helst....hva kan det være

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-09-05 15:06

har også et andet spg

min computer har det med og gå kold...for det meste når jeg spiller....altså sån den går i hak uden man kan gør noget som helst....hva kan det være

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-09-05 15:06

har også et andet spg

min computer har det med og gå kold...for det meste når jeg spiller....altså sån den går i hak uden man kan gør noget som helst....hva kan det være

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 09-09-05 15:19

Det kan være ram-fejl.... Eller også bliver din maskine/harddisk for varm....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 09-09-05 15:34

Har en enkelt gang haft samme oplevelse med en "kopi af en kopi". Fandt aldrig ud af, hvorfor den ikke ville, for CloneDCD med Any er ellers ekstremt stabilt. Men jeg tror, det måske har været et andet kompressionsformat.

Men: Jeg prøvede (i en lidt vild frustration) at bruge stifinder til at lave en disk copy - og uden at jeg kan forklare hvorfor, må jeg bare konstatere, at den simple metode simpelthen bare strøg lige igennem og lavede en kopi.

Så prøv det da lige

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-09-05 17:59

nordstedt1 jeg kan ikke på din henvisning se jeg kan downloade det omtalte program, den henviser kun til google, eller er jeg stæreblind ?