/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Magix-PhotoStory
Fra : peteralf
Vist : 288 gange
50 point
Dato : 09-09-05 13:55

Jeg har haft installeret Fotoprogrammet Magix PhotoStory på min PC og på et tidspunkt flyttede jeg den til en ekstern hardisk.
Programmet af-installerede jeg p.g.a. fejl på computeren.
Nu er programmet desværre ikke til at genindstallere???? Der kommer hele tiden en melding som lyder:
MagixStory kan ikke finde MagixStory 2005\start.exe Hvad gør jeg forkert.
Jeg har prøvet at slette alt vedrørende programmet men alligevel dukker denne melding op når jeg på program-cd-en kommer til punktet installer' (så kommer jeg ikke videre???)

r

y

J

e

g

har

h

a

f

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-09-05 15:38

For det meste kan du ikke "bare" flytte programmer, men skal installere dem rigtigt.
Problemet er at du ikke fra starten har afinstalleret det rigtigt.
Men prøv om en af disse løsninger hjælper.
1. Du kan starte med at tørre din cd godt af, og lukke skuffen.
2.Vælg en anden sti at installere på, end den som programmet foreslår.
3. Find start.exe på cdèn og dobbeltklik på den. (Hvis du ikke lige kan se den i denne computer/ditcddrev, så brug søg i dette drev.)
VH Palle Hansen