/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
spil på ti89
Fra : lystfiskerfyren
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 08-09-05 08:59

Hej, det er godt nok ikke et videre seriøst spg. men min søn har købt en ti89 som han bruger på gymnasiet. Han har downloadet nogle spil til den, men ved ikke hvordan han åbner dem.
En her som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 08-09-05 11:04

Hvis de er placeret rigtigt trykker han
2nd
minus
(svarende til var-link)
vælg spil
tryk enter
tryk "afslut parantes )"

Spillet burde nu virke

Kommentar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 08-09-05 13:50

tusind tak det var dejligt detaljeret, men fik ham til at støde på et andet problem, der var ingen spil på.
Han mente at have lagt nogle ind,. Ved du hvordan man gør det? Han har lige købt den, men fik ingen instruktionsbog med og vi kan ikke finde noget om det på nettet :0)

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 08-09-05 14:22

Jamen så kommer instruktionsbogen her:
http://education.ti.com/us/product/tech/89/guide/89guidedk.html

Kommentar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 17-09-05 17:00

tak skal du have, ved ikke om det er mig der er tosset, men jeg kan stadig ikke finde ud af det. Måske skal der slet ikke være spil på skidtet, det var bare noget han havde hørt. Den er jo så teknisk at det halve kunne være nok

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-09-05 06:47

Det skal kan lade sig gøre. Jeg har selv spil på min, men fik en kammerat til at installere det, da jeg ikke selv gad rode med det. Men spille det kan den

Kommentar
Fra : chc81

Dato : 20-09-05 15:46

Hej, fang mig evt. på messenger eller via mail, så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Jeg har selv rodet en del med spil på min TI-89, men det er ved at være et års tid siden..
carsten@e-ingenior.dk

Kommentar
Fra : lystfiskerfyren

Dato : 21-09-05 09:35

tak sidal26, hej chc81 jeg prøver at give din adresse til min søn, så kan han se om han kan få fat i dig - han har alligevel nok mere forstand på det end mig ;0)