/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
problemer med panda
Fra : svak
Vist : 552 gange
150 point
Dato : 05-09-05 22:32

hej

jeg har panda titanium antivirus 2005 (v. 4.02.01) - tvang pga firmabetalt forbindelse.

jeg kan ikke tjekke min webmail - mail.tdconline.dk - uden at slå firewallen i pandaen fra.

hvad skal jeg gøre, for at jeg ikke skal slå firewallen fra hver gang?

jeg bruger ikke windows egen firewall

pft

svak

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 75 point
Dato : 06-09-05 00:15

Hvis Panda stadigvæk bruger Sygate som firewall, burde du kunne bruge anvisningen her http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9706 under "Netbank og websider du har tillid til". Det kan måske se lidt anderledes ud i Panda.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-09-05 01:35

rigtig godt link stl_s - som mange kan have nytte af

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 06-09-05 04:49

Öppna Panda och klicka på "Automatiska skyddsalternativ"
Välj "Brandväggskydd"
Välj "Inställning för åtkomst"
Avmarkera "Tilldela anslutningsrättigheter automatiskt"
Välj ditt e-mail program och välj "inkommmande och utgående" i kolumn "Anslutning tillåten"
Markera åter "Tilldela anslutningsrättigheter automatiskt"
OK

Detta är på svenska men jag tror at det är ganska lika på danska.

Kommentar
Fra : svak

Dato : 06-09-05 07:22

yleman, disse indstillinger var allerede ok i min panda

stl_s, det kan jeg ikke få til at virke i pandaen

svak

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-09-05 13:37

svak, er de indstillinger tilstede i Panda ? Ellers prøv lige kort, at at beskrive hvordan det ser ud. Under alle omstændigheder, må løsningen være at få tilladt webmailens ip i firewallen.

Noget andet kan måske være, at Panda er lidt "slidt", og måske skal geninstalleres. Har du haft andre problemer med programmet ?

Kommentar
Fra : svak

Dato : 07-09-05 07:25

pandaen er installeret for 4 uger siden, og kører uden andre problemer end de ovenfor beskrevne

stl_s, hvad vil du gerne have beskrevet?

svak

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-09-05 14:50

Jeg ville gerne vide om de indstillingsmuligheder der er beskrevet i "tips og tricks om Sygate", er til stede i Panda. Det kan være at de ser lidt anderledes ud. Hvis du har mulighed for at lægge et dump af skærmbilledet her op http://imageshack.us/ kunne det være en hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : svak

Dato : 28-06-06 10:38

Tak for svaret stl_s.