/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ehh kort over tyskland
Fra : gaffelsmugler
Vist : 487 gange
20 point
Dato : 04-09-05 21:57

Hej
Jeg sidder og river mig i håret, kan ikke huske hvor det er man søger efter sådan et kort over f.eks. Tyskland. Hvis man søger på en adresse, og skal se den på et kort. Lidt som Krak i Danmark...
Jeg havde den engang med den er psit forsvundet...
KAN DU hjælpe?
MR

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-09-05 22:00

Jeg bruger altid http://www.multimap.com det dækker i øvrigt HELE verden og er det bedst opdaterede atlas på nettet. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 30 point
Dato : 04-09-05 22:06

Et godt forslag. http://www.dk.map24.com/

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : gaffelsmugler

Dato : 04-09-05 22:09

Tak for svaret jakjoe.
Det var præcis det jeg ledte efter. Tak. Men også til Arne, nu har jeg to steder at se...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-09-05 22:12

Selv tak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-09-05 22:12

hvis du vil have et kort med på den bærebare, så gå på biblioteket og lån ROUTE EUROPA
det fylder ca. 4,2 GB ( pakket på 3 Cd skiver )
det bliver lignende på computeren, når det er indlæst