/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Medlemmer til min side
Fra : morpige
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 02-09-05 18:28

Jeg håber at det er ok, at jeg annoncerer lidt her efter medlemmer. Jeg har en rigtig pigeside, og hvis nogen af jer piger har lyst til at være med på den, så er I velkomne.
Den er desværre ikke for mænd, og nej, det er ikke for at holde dem udenfor på den måde. Synes bare at rigtig tøsesladder kan være noget af det bedste.
Har du et forslag som er interessant til hvordan min side bliver endnu bedre for piger, så skriv det endelig. (At min side bliver åbnet for alle er ikke et godt forslag. Det skal være indenfor den ramme der er nu)
www.pigesladder.dk

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-09-05 18:46

Hejsa
De lyserøde farver kan da skræmme enhver mand med respekt for sig selv væk....
- Du skal nok lave en side 9 mand.
Hvor længe du lader billed stå - er op til dig selv.
(sorry kunne ikka lade være...
Ellers har jeg ikke - bagrund for at udtale mig om opbygningen af siden...
Men held og lykke.
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-05 18:51

Bortset fra farven ser forsiden flot ud.

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 18:52

Beklager, men jeg er ikke til pigesladder-sider... bare navnet! [hør]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 18:57

høh camillasmoster - hvor er du keeeeeeeeeedelig

morpige var det ikke nok med det andet indslag ????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-05 18:59

morpige

Efter at du i en anden tråd har fortalt, at du er ansat hos TDC vil en IP adresse være bedre end et cpr.nr.

Du kan undersøge det du vil.

Jeg gir' intet for dit pigesladder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-05 20:02

Kan vi ikke komme ind på fredagsbaren og forsøge at kysse lidy? Bare lidt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-05 20:03

Elsker kvinder der ikke kan lide mænd!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-05 21:08

Medlemmer til din side får du nok svært ved at finde på kandu, men det er jo aldrig til at vide.

Citat
morpige Dato : 02-09-05 18:35

Det kan du ikke. På nettet ved vi aldrig hvem vi har foran os. Men vi kan holde øje med tonen på min side, og dermed stoppe nogen hvis de går over den linie vi synes er ok.
Jeg vil ikke være politi agtig. Tager man en side som babyklar.dk er der ikke ret mange mandlige medlemmer, og de der er skriver ikke så tit.
Opdager jeg nogen går over stregen, så har jeg jo deres ipadresse - da jeg selv er ansat ved TDC er den for mig jo ligeså god som et personnummerbevis Bedre faktisk

http://www.kandu.dk/dk/spg/73585

Beklager hvis ovennævnte indlæg er kommet mere end een gang, men der har været noget galt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 21:28

tedd - kvinder, der ikke kan lide mænd???

lidy???

Er det noget fra "Pigesladderen"?

Er du ikk' en "mand"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-05 23:21

Stavefejl Hanne *L*

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 00:23

Var der et "ikke" for meget?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-05 00:37

Citat
Opdager jeg nogen går over stregen, så har jeg jo deres ipadresse - da jeg selv er ansat ved TDC er den for mig jo ligeså god som et personnummerbevis Bedre faktisk

Kommentar
Fra : morpige

Dato : 03-09-05 12:19

ans jeg var presset til at skrive noget, og det var en fejl. Og det skrev jeg. Skal du referer hvad jeg har skrevet, så tag venligst forklaringerne med.

Godkendelse af svar
Fra : morpige

Dato : 03-09-05 12:20

Tak for svaret Camillasmoster.
Det var godt nok ikke den slags svar jeg bad om, men det mest positive i den her tråd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-09-05 14:58

Velbekomme!

Håber, du får løst "problemerne".

Hanne