/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Skrifttype på Outlook Express udskrifter
Fra : leob
Vist : 738 gange
200 point
Dato : 02-09-05 09:33

På een eller anden måde har jeg fået ændret en indstilling således, at jeg på udskrifter af mails får skrevet ud med stor skrift (ca. størrelse 16). På skæmen ser det almindeligt ud (ca str 10-12).
Jeg har ledt både i Outlook Express og i printer indstillinger, men kan ikke finde det sted, hvor jeg nok har sat et flueben forkert e.lign.
Kan nogen hjælpe?
Jeg kører XP Home SP" og OE version 6.
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 09:38

funktioner - indstillinger - fanebladet meddelelse - der kan du ænder skrifttyper til nye meddelelser

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 02-09-05 10:00

og postformat - skrifttyper

Kommentar
Fra : leob

Dato : 02-09-05 16:47

Det tror jeg ikke rigtig på. Det er vist kun til ændring af skrifttyper på skærmen. Indstillingen står på 12 pkt arial, og udskriften på papir er mindst 16 pkt.
leob

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 02-09-05 17:06

Undskyld kan du se mine røde ører? jeg læste ikke det var i printfunktionen du havde problemter...

Sådan gør man i Outlook 2003 - tror det er det samme i OE
Filer --> Udskriv --> Udskriftlayout --> Sideopsætning --> Format, hvor du kan ændre skifttegnstørrelsen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 18:47

ajiiiiiiii den hoppede jeg ski da også i med begge ben - undskyld

Kommentar
Fra : leob

Dato : 02-09-05 21:37

Jeg har også kigget i udskrivningsfunktionen for printeren. Der kan jeg (på min HP printer) godt nok reducere størrelsen af selve udskriften (altså få en A4 til at blive mindre) og dermed også få skriften gjort mindre, men det er jo ikke det, jeg er ude efter. Jeg vil gerne have udskriften til at fylde hel sidebredde på et A4-papir med en skriftstørrelse på omkring 12 pkt (som den tidligere har været)
leob

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 02-09-05 23:21

bare jeg ku hjælpe dig - det har måske noget at gøre med printerens settings - men alligevel - du kunne jo også bare forsøge at gendanne systemet ved at gå tilbage til et gendannelsespunkt i systemgendannelse... jeg kan huske, jeg havde de samme problemer en gang, men så installerede jeg ms office på ny. Det er svært at sige, men prøv dig frem...

venligst
starguy
(leo c)

Kommentar
Fra : leob

Dato : 03-09-05 08:07

jeg burde kunne gendanne, men...
jeg har ventet for længe og nu er mine gendannelspunkter for nye
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-05 09:52

jep starguy har vist fat i noget - kan også huske noget med netop et officeprogram der skulle indlæses på ny - men det lyder jo som en settingfejl - hmmmm ..........