/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Noter i Excel 2003
Fra : clm1978
Vist : 1554 gange
100 point
Dato : 01-09-05 16:27

Dette er temmelig sikkert et nemt spørgsmål, men jeg har ikke lige tid til selv at rode med det.

Hvordan indsætter jeg en note i et Excel 2003 regneark - I ved sådan en note, som man typisk ser i et regnskab...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 16:30

kan man da ikke bare klikke på en celle og så bare skrive det?

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 01-09-05 16:46

Hej clm1978

Højreklik på cellen og vælg "Indsæt kommenter".
Så fremkommer der en lille gul firkant som du kan skrive i.
Den vil blive vist når men holder musen henover cellen.

Mvh
Wofler

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 01-09-05 17:25

Funktionen "Indsæt kommentar" giver ikke umiddelbart mulighed for at få noterne udskrevet, i hvert fald ikke som ønsket af clm1978.

Jeg plejer at afsætte en smal kolonne lige til højre for datakolonnen, og skriver på gammeldavs maner 1), 2) osv. Og så skrives i bunden af teksten, eller for hver side, de respektive noter - evt. med anden/mindre skrifttype/-størrelse.

Tror ikke de kan gøres mere fancy.

/Frank

Kommentar
Fra : honypet

Dato : 01-09-05 20:13

Det kan gøres mere fancy men det kræver at man kan programmere/lave formler i excel

Kommentar
Fra : supertekst

Dato : 02-09-05 09:19

Et alternativt forslag:
Indsæt
Objekt
Microsoft Word-dokument

Herved får du Words funktionalitet indbygget i regnearket. Der er forskellige muligheder ved et højreklik på objektet - rammestregen kan ligeledes fjernes.

Kommentar
Fra : gunnarb

Dato : 08-09-05 00:04

Vælg>Vis > kommentarer, og herefter vælg>Filer >Sideopsætning >Fane "Ark" Under udskriv Vælg enten: 1. Som på arket eller 2. Sidst på siden. Print herefter og dine kommentarer er med.