/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Undertekster på dvd???
Fra : josephine22
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 31-08-05 14:59

Er der nogen der ved hvordan man lægger undertekster på en dvd, når den skal brændes ud? Jeg har fået en dvd film, hvor der ikke er danske undertekster på... Jeg har fundet en side på nettet hvor jeg kan hente danske undetekster til den, men hvordan får jeg brændt underteksten med ud, når jeg brænder dvd filmen... Det skal selvfølgelig være sådan at jeg kan se filmen med undertekster, på min dvd afspiller i stuen...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-05 15:06
Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 31-08-05 15:08

Hej J,
kan du tipse om hvilken side det er?
Takker!

Dux

Accepteret svar
Fra : cbsjanten

Modtaget 60 point
Dato : 31-08-05 15:14

miridt<-------- det er til avi film

men der findes og en dvd guide på www.dvdrip.dk siden og på www.piratgruppen.org og på min egen side www.dvd-guider.dk
på flere af siderne ligger guiderne i forum

her er der link til mange sider med tekster http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=573

Kommentar
Fra : josephine22

Dato : 31-08-05 15:16

Der er mange sider hvor du kan hente undertekster... bl.a. : www.extratitles.to, www.undertexter.se og www.divxsubtitles.net.... Men søg på google... så kommer der en mase sider...

Godkendelse af svar
Fra : josephine22

Dato : 31-08-05 15:17

Mange tak for svaret cbsjanten.

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 31-08-05 15:20

Tak fra mig også!! / Dux