/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Til Ans
Fra : Nordsted1
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 30-08-05 09:24

Det var en god "besvarelse" du kom med. Men han valgte Nebis forslag, han har ikke sovet meget i nat, og har gjort op med sig selv, at det ikke bliver bedre af at vente, så lige så godt få det overstået

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-05 12:42

Det er godt, at han får det overstået nu, så kan han bagefter slappe af.
Han havde jo også klaret sig fint til den første eksamen, så er der lidt at tære på.

Håber at han klarer det.

Jeg ønsker "knæk og bræk"

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 12:45

Tak for svaret ans. I morgen skal jeg gå med krydsede fingre hele dagen, min datter skal også til sygeeksamen, hun dumpede fordi brormand var syg, sygdom kan brede sig som ringe i vandet ik'?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-05 18:23

Nordsted1

Jeg har lige i en anden tråd læst at det gik godt for sønnen og datteren.

til dem begge.

Hvad vil din søn så nu, du skrev i den anden tråd ,at han havde meldt sig ud?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 18:35

Hej ans, jeg ville også "finde" dig igen. Nu vil han være mekaniker, det er helt fint, for min skyld må han blive hvad som helst, bare han bliver rask, dagen idag er simpelthen bare så pragtfuld, han er bare så glad, jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har set ham så glad. Det er også dejligt at han har overskud til at tænke fremad. Men du kender det sikkert også fra dig selv, når ungerne er glade er vi forældre det også. Han går stadig til samtaler på hospitalet, og vi skal regne med at det varer mindst et år, før de vil begynde at trappe hans medicin ned, men han har det godt med medicinen, stemmen er væk, i starten var han ked af at den forsvandt!!! han siger, at alt det han troede på var en løgn, men nu er han lettet, der er ingen der siger han er fed, grim og ikke fortjener at han lever. Tak fordi du spurgte

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-05 19:03

Selvfølgelig fortjener han da at leve.

Det må være en lettelse for hele familien det, der er sket i dag.

Håber at din søn vil fortsætte med den selvtillid, som han nu har fået.

Når ungerne er glade bliver forældrene det også. Det er så dejligt at se, når det går dem godt.

Det er slemt at se, hvis de ikke trives.