/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
taliskoko !!!
Fra : miritdk
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 25-08-05 11:35

http://www.kandu.dk/dk/spg/73063

er ski træt af at se dine sure smileys - så her lidt trøst på betingelse af at du sender minimum 25 glade smileys ;-

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 12:16

Jamen, godt så... Men tæl lige efter...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 17:02

nææææææh niks og nej - det gælder ikke - der er jo 24 glade og atter en sur - hmmm - overvejer at give point til en eventuel deltager her i stedet så

ÆV BÆV taliskoko kan ikke tælle

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 17:07

Næh, nu må jeg bede om mine himmelblå....

Se venligst spørgmålet http://www.kandu.dk/dk/spg/73017 Der er jeg lutter glade smilies...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 17:12

gælder ikke - 25 stk samlet her af glade smileys - ikke nogen dikkedarer udover det og ikke noget med kun at smide en ind til dækning af rest - alle skal være i et indlæg - basta !!!!

guiiiiiiiii - bruger du stadig himmelblå ?????????????? (de er så smukke mod solens stråler på tørresnoren

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-08-05 18:50

Så gare send de point til mig, jeg kan da tælle

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 18:54

Øv Jeg vidste det... En point-jager...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 18:57

Ved du hvad Fijala... Jeg smider sku´ 100 P. over i... for det gode initiv.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-05 19:01

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-08-05 19:11

taliskoko er sgu da mere kreativ jeg gad kuk at sætte dem på linie.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-08-05 19:17

kuk hvad var det jeg skrev, KUN .-)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 20:10

taliskoko

KAN DU SÅ LÆRE AT DET SKAL VÆRE SOM JEG SIGER - LUKKER TRÅDEN OG GIVER POINT TIL EN ANDEN HVIS DU IKKE OPFØRER DIG PÆNT !!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 22:29

er man stædig taliskoko ?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 22:53

Jo, men jeg måtte lige hellige mig TV'et og se folk lade sig udstille som elendige Handymænd m/k... Det kræver et
Og bagefter kunne man følge et par lede efter deres drømmebolig - Et dejligt landsted med plads til sportskøer=Heste Helst midt inde i Kjøbenhavn... Men nu er Landbohøjskolen jo ikke til salg, såååååå.... Nu bor de uden for Køge.

Hvad så...? De har fået Deres (minimum) 25 smilies og jeg er en sød dreng nu...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 23:00

jojo her har det også været tv - og snart daffer jeg over og passer vovsen (amstaff)datteren har anskaffet sig (logisk når man har en mor der vil - lol)

Ville da være helt skønt at lave landbohøjskolen om til kollektiv landsted med tæt til indkøb og fornøjelser (ville især hestene sikkert sætte pris på )

Sportskøer ?? Nå ja hvorfor ikke

DE ?????? jeg er da ikke pludselig blevet i flertal - håber jeg (storgriner)

og nej - jeg ville have 25 smileys i et indlæg - hverken mere eller mindre - nemlig !!!!

Hmm ærgeligt man ikke kan sende e-mail spørgsmålet her over i smaltalk haha.

Nu gør du enten som jeg siger eller også ligger der en anden på førstepladsen til de strafpoint !!!!!!!!

Checker lige ind når jeg kommer tilbage

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 23:11

Amstaff...! Det er da sådan en slemmer hund der spiser mennesker, ik? ( )

Næh, hør nu... En eller anden skrev i sit indlæg kl. 11.35. d.d. at der skulle være MINIMUM 25 glade smilies.

Og det skulle der gerne være i mit indlæg kl. 19.01. Der er MINIMUM 25 glade smilies. Nu kan man måske hverken tælle eller lægge ord sammen...

Man kan ikke bare lave reglerne om, bare sådan...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-05 23:20

mirit

For ikke at "spamme" en anden tråd, så vil jeg spørge dig i din egen tråd.

Er du søster til aj, siden han også kalder mig tante

Hvis ja, så er det da godt at i har fundet hinanden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-08-05 09:47

taliskoko haha - tænkte jo nok du skulle finde noget jeg ikke kunne modsige

tante ans - for f...... - har ingen søskende så svaret er et klart nej

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 26-08-05 09:48

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-08-05 23:18

Tak skal de havelåge.... Som lovet doneres de til fijala for dennes smilies... Men ellers tak for en behaglig tråd. Uden sure miner... Eller.....

Kommentar
Fra : miritdk