/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
afinstalering af norman??? Hvordan
Fra : knas
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 24-08-05 23:52

Ja det er gået helt i gak.. det hele har xp. og når jeg prøver at slette norman under tilføj og slet programmer vil den ikke.
og jeg kan ikke starte norman.. vil bare ha det hele væk og starte på ny men hvordan?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-08-05 00:01

Installer Norman igen, for at få den afinstallationsfil som du nok mangler. Når du så har installeret det, afinstaller det igen genstart, installer igen. Så burde du have en frisk installation.

Kommentar
Fra : knas

Dato : 25-08-05 00:04

det har jeg prøvet mange gange nu..men har fået det slette i tilføj og slet programmer. med den er der stadig????

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 25-08-05 00:21

Kan du ikke gendanne Computeren som den var ,da Normar virkede

Kommentar
Fra : knas

Dato : 25-08-05 00:24

Troe jeg ringer til tdc imorgen... det er dem jeg har det igennem. de må da kunne få det slettet.. skal bare ha det startet op på en frisk..

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 25-08-05 00:28

Har du ikke en Norman Cd

Kommentar
Fra : knas

Dato : 25-08-05 00:40

nej det er et jeg har hentet på tdc hjemmeside. det de kalder en skikkerhedepakke..

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-08-05 01:00

Dine problemer med Norman, kan måske skyldes virus der blokerer programmet. Hvis du vil have tjekket om det er tilfældet, så hent HijackThis her http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe Scan-Save log-en log åbner i notesblok. Kopier loggen her ind i tråden. Du skal ikke slette noget selv, det kan skade mere end det gavner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-05 01:40

Hvis du vil helt af med norman så prøv dette - start - kør - kopier denne linje ind i kør :

C:\NORMAN\NVC\BIN\DELNVC5.EXE > klik OK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-08-05 02:35

Har du lukket programmet før du afinstalerer? der er en ikon ved uret, der skal du højreklikke og lukke er den åben kan du ikke slette programmet.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-08-05 09:24

Mange glemmer, at lukke programmet. Et aktivt program lader sig ikke afindstallere.

Kommentar
Fra : knas

Dato : 29-08-05 19:43

hej tak for alle da mange svar.. har fået tdc til at hjælpe mig..