/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Mac Powerbook vurdering
Fra : palle22
Vist : 561 gange
250 point
Dato : 24-08-05 15:39

Hej
jeg er ved at købe en sådan brugt:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86331
Sælger vil have 7000 for den, men han har ikke kvittering.
Kan jeg tjekke med srienummeret om den er stjålet?
Hvis den ikke er, kan jeg så selv få fat i en ny kvittering?
Er prisen på de 7000 rimelig? Modellen kom vist først på markedet i 2004, så den er ikke over 1½ år gammel...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 16:04

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=25090 her er der nogle til salg i den blå avis, og din pris er noget billigere. Jeg tror ikke du kan skaffen en ny kvittering, måske forretningen kan lave en kopi af den første. Jeg ved ikke om politiet evt. kan hjælpe dig med om varen er varm

Kommentar
Fra : 25

Dato : 24-08-05 17:35

VÆR FORSIGTIG VI FIK STJÅLET 2 HOS OS
Forhør dig der hvor computeren er købt om en kvittering.
Serienummer er nedenunder computer. check det lige hos politiet
Hvor mange tommer er den?
Vi har lidt stort økonomosk tab, fordi når en computer er 2 år er den allerede forældet.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 24-08-05 18:48

det er som i linket 12"
Jeg prøver hos politiet
MVH

Kommentar
Fra : 25

Dato : 24-08-05 21:03

Jeg syntes prisen som brugt er nok lige i overkanten

Kommentar
Fra : 25

Dato : 24-08-05 21:06

Oversigt
Funktioner
Nyttig information
Hjælp
Log ind
Indryk annonce Din dba.dk Udvalgte annoncer [0] Vis alle kontaktoplysninger
Forsiden \ Computer og tilbehør \ Mac \ Mac \ Vis annonce
Indrykket 11.08.2005 | Medie: dba.dk
Model   PowerBook G4 12"
Processor   867
Ram   640
Harddisk   40
PowerBook G4 12" , 867 Mhz, 640 MB ram, 40 GB harddisk, ingen pixelfejl, indbygget airport ekstreme+bluetooth, firewire, usb2 , knap 2 år, FLOT stand, 100% i orden, godt batteri, ca.1 år tilbage af ekstra indkøbt TOTAL forsikring(DÆKKER næsten alt), org. panther medfølger, evt kan microsoft office:mac v.X medfølger mod merpris, kvittering medfølger, leveres nyformateret. evt bytte med NYERE 15" eller 17" powerbook plus cash., sælges grundet ændret behov
Pris:   Kr. 8.500
Telefon:   29 72 27 21
Email:   martin@pandatv.dk
By:   Kbh.S | København
Værktøjer
Overfør til udvalgte annoncer
Udskriv denne annonce
Send denne annonce

Tilbage til søgeresultatet [»]

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-05 21:13

hej 25..... det er den samme annonce jeg henviser til i linket, men den Palle22 er interesseret i at købe koster "kun" 7.000 kr. derfor undrer det at i denne annonce er den noget dyrere

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 24-08-05 22:58

Har I tjekket mit link? Den jeg køber er med 1.33ghz, 256ram, 60gb hdd osv...

Kommentar
Fra : 25

Dato : 25-08-05 12:40

          Sponsorerede links
Apple
Fordi god IT er andet end ledninger
Specialister inden for Mac Support
www.macximum.dk
Sponsoreret link
Apple Store - Danmark
www.apple.com/store      Nye Produkter fra Apple. Specielle tilbud.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 25-08-05 12:43

prøv lige selv mine link ovenover og check pris m.v. specielt Apple linket.

Vi startede med Apple computer for 22 år siden, og meget har ændret sig siden, så denne computer er en museumsgenstand.

Kommentar
Fra : jegharenibook

Dato : 01-12-05 17:36

damn den er dyr. højst 5000 kr.