/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Regcleaner virker ikke til formålet?
Fra : signemeister
Vist : 712 gange
80 point
Dato : 24-08-05 14:08

Jeg syntes jeg læste at der var en der sagde at man kunne bruge Photoshop Trial version om og om igen, hvis man bare brugte regcleaner hver gang de 30 dage er gået. Det kan man ikke har lige prøvet.

Er der andre goe ideer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 14:10

kør restore/formater - så kan du

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 24-08-05 14:13

Synes ikke vil skal opfordre til at snyde med licenser, køb evt. Photoshop Elements er ikke så dyrt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 14:23

mpjc - hvormange tror du ville køre format eller restore i det tilfælde

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 24-08-05 14:28

ved godt du ikke opfordre til det miritdk, men andre kunne jo finde på det.

Kommentar
Fra : signemeister

Dato : 24-08-05 14:32

Ja det er måske lige i overkanten
Gad vide om det overhovedet ville hjælpe med mindre man også skifter sin IP adresse ud samtidigt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 14:37

det er jo lige det signemesister

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-08-05 15:12

signemeister indtil du har fundet ud af hvad du vil så prøv Photofiltre som du kan læse om her http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html og det er et meget brugbart gratis program. Du kan hente programmet via linket.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 15:14

ville jeg også anbefale - de photofiltre er super

Kommentar
Fra : signemeister

Dato : 24-08-05 15:31

Ja de er goe, men de kan ikke helt det samme som f.eks det med layers og extract af billeder osv. Så vidt jeg har set.
???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-08-05 15:52

Det er et super program til prisen og kan utroligt meget, men selvfølgelig er der nogle mangler i forhold til Photoshop der koster tæt på 10.000 kr.
I forhold til hvad de fleste har brug for, kan programmet væsentlig mere, men det kræver selvfølgelig at man prøver det og sætter sig ind i det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 24-08-05 15:53

Elements kan også anbefales koster ca. 1000 kr.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-08-05 16:00

Helt enig mpjc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 16:02

du kan jo hente for eks paintshop pro og køre den i trial indtil videre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-05 16:09

eller
http://www.vicman.net/vcwphoto/

eller painter 25 herfra:
http://jansfreeware.com/
der kan du forresten kigge dig om efter hvad du synes du har brug for

Accepteret svar
Fra : macau

Modtaget 80 point
Dato : 24-08-05 18:45

er det ik meget nemmere bare at hente det på emule eller et andet godt program.

det må man heller ik,,,meeen der er så meget man ik må.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 24-08-05 21:34

Bedre at købe et licensnummer

Kommentar
Fra : signemeister

Dato : 25-08-05 00:32

macau-->

Det er stort set umuligt at finde noget der virker. Det tager lang tid at downloade noget, og ofte er det noget forkert man henter, og så er der virus og spyware og trojan horses og alt muligt crap med i købet.

Eller måske er det mig der er dårlig til at finde det...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-05 01:25

Hvor meget har du prøvet Photofiltre ??? Jeg ved der er flere ting man kan lave med programmet som du f.eks ikke kan med Photoshop uden du skal gennem en større procedure.
Men du må op med mønterne signemeister, som mpjc skriver - kan du få Photo Elements for ca 1000 kr.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 25-08-05 08:06

Adobe 7 med licens 500.-
Kan ikke opdateres.

Godkendelse af svar
Fra : signemeister

Dato : 29-08-05 15:34

Tak for svaret macau. Fandt det på Emule