/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
.cue og .bin
Fra : slim_djudju
Vist : 411 gange
160 point
Dato : 21-08-05 19:27

hey jeg har et spil der er kun en cue og en bin fil til det og min pc genkender ikke de slags filer hvad skal man goere???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-05 19:29

Enten brænde den som image fil eller bruge f.eks daemon tools der virker som et virtuelt cd drev!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 21-08-05 19:59

Eller du kan bruge alcohol 120% eller som tedd skriver daemon tools som er gratis

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 21-08-05 23:03

Her download det her:

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=Download&id=34

Derefter "mount" filen... f.eks Cue eller bin filen...

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 28-08-05 15:08

ja men nu har jeg installeret spillet men den vil ikke spille det ?????

den beder stadig om en cd i afspilleren og jeg bruger stadig deamon er der nogen der har en no cd crack maaske???

Kommentar
Fra : dfk

Dato : 28-08-05 15:42

du skal hente daemon-tools. Det kan hentes her :
http://www.download.com/Daemon-Tools/3000-7970_4-10376892.html?tag=lst-0-1

Når du har installeret det kommer det ned på din proceslinie. så højreklikker du på ikonet > Virtual CD/DVD-ROM > hold musen over den > Set numbers of diveces. der vælger du 4. > så højreklikker du igen på ikonet > virtual > Device [0] hold musen over den > Mouth Image. så skal du vælge filen hvor du nu har gemt den. så under Filtype vælger du All Files. og så tager du bare .Cue eller .Bin filmen ind. så tror programmet du har puttet en cd i dit cd rom drev. og vælger at installere spillet somom du har en cd i. meget enkelt

>> Dfk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 17:48

Nu oplyser du ikke hvilken spil det er så det jo nok svært at finde et no cd crack!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-05 20:51

Haløjsa!
Hvorfor ikke bare købe det originale spil så spilfirmaet har penge til at udvikle det næste spil????????????????????

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-08-05 16:21

Brassovitski det er ikke alle spil der virker på maskiner med brændere..

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-08-05 20:22

JO! Alle spil virker på maskiner med brændere. Læsefunktionen er nøjagtig den samme som på et drev uden brænderfunktion, hvis ikke det virker er det nok en defekt CD, alternativt er det på tide og smide drevet i hovedet på forhandleren. Nemli' Do! Iøvrigt er CUE filen den fil der indeholder oplysninger om hvordan BIN filen skal brændes. Det kan man faktisk se på størrelsen, ikke???

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-08-05 20:23

OBS Spillet skal selvfølgelig kunne køre under det operativsystem man bruger.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-08-05 20:54

Brassovitski ringenes herre "war of the ring" skal bruge en no cd patch for at fungere på maskiner med brændere

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-08-05 00:20

D9N
Det lyder sku' da mærkelig. Producenten kan vel ikke være interesseret i at købere som kun har en brænder og ikke et drev der kun kan læse, ikke kan bruge spillet. Iøvrigt står der ikke noget på Sierra's hjemmeside om at der skulle være problemer med at afvikle spillet med CD'n i en brænder.