/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Alternativ behandling - Regresssion
Fra : starguy
Vist : 626 gange
240 point
Dato : 21-08-05 11:28

Hej - jeg har en veninde, som en gang imellem oplever det, at hendes sjæl går i sort, og at hun drikker sig fra sans og samling 14 dage ad gangen. Det er virkeligt påtrængende for hende at finde ud af, hvorfor, så hun kan handle anderledes - og da hun er meget 'alternativ bevidst', har hun bedt mig finde en der kan foretage en regression til tidligere liv, så hun kan få løst op for sit traume - og blive helbredt.
Så er spørgsmålet - kender I en terapeut, der er virkelig god til den slags??

venligst
starguy

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 21-08-05 11:47

Hej starguy

En shaman, kan hjælpe hende.

Hilsen Shamanen.
htpp://www.shamanen.dk

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-08-05 12:05

ps. vi bor i København
pps. - og det behøver ikke have noget med hjemmesider at gøre, selv om jeg er blevet lagt i den kategori...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 12:06

Hvem siger, at problemet ligger i et tidligere liv?

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 21-08-05 12:10

man ser det som en mulighed...

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 21-08-05 12:12

Hej starguy

Det har intet med hjemmesiden at gøre, men din veninde har mistet et stykke af hendes sjæl, derfor drikker hun for at udfylde det tomrum. En shaman kan hente det tilbage til hende.

Hilsen Shamanen

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 14:58

Og dermed udelukkes en masse andre muligheder.

Du har selv været inde på, at hun har brug for at handle anderledes.

En god coach vil kunne hjælpe hende, og en af de bedste hedder Frank Christensen og kan kontaktes gennem www.in2people.dk

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 23-08-05 16:53

Min veininde er over 50 år og har haft det sådan det meste af livet! Hvor ville det være rart, hvis der var nogen her, der havde erfaringer med regression og var blevet helbredt for alkoholisme!

mvh starguy

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 25-08-05 20:22

Der er også behandlingssteder samt selvhjælpegruppen AA foreksempel. mødelisten kan hentes på internettet.. der er også aca som står for voksne børn af alkoholikere, nu kender jeg jo ikke hendes livserfarring i dette liv. Men dethænger også tit sammen med dette liv, og det kan man komme tilbage til via disse grupper. Ikke som reggression men ved at snakke om det i et rumm hvor andre er lige og anonyme. mødeliste og beskrivelse af hvordan man har det i nuet på grund af fortiden kan ses på www.aca-danmark.dk. Det er ikke altid i tidligere liv at man skal tilbage. det kan også være i dette.
Det er muligvis noget.
Venligst Marian

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 25-08-05 20:23
Accepteret svar
Fra : marian_oxholm

Modtaget 240 point
Dato : 25-08-05 20:27

Du kan få hende selv til at gå ind under hvorfor komme i aca og under literatur og læse "problemet". så kan det være der er genkendelse. mødelisten kan hentes ned og printes ud i word dokument.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-08-05 08:32

Hvis du er så fast besluttet på at regressions terapi er løsningen, hvorfor stiller du så spørgsmålet?

Du vil jo ikke høre andre løsninger

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 28-08-05 08:40

Sødeste Backtee, eller god morgen, skulle jeg måske sige - vær sød at læs spørgsmålet - jeg spørger jo ikke om, hvad løsningen er - jeg spørger om nogen der kender nogen, der kender nogen etc.! Flere har været søde at komme med rigtig gode forslag - i mangel af bedre, andet er der vel ikke sket...

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 14-09-05 22:16

hvor har jeg fået mange fine svar, noget af det kan jeg måske bruge, noget måske slet ikke - og hvordan kan jeg så fordele pointene ordentligt???
Det får være - i alle tilfælde, så kan jeg jo endnu håbe, der er nogen, der har - eller kender nogen, der har personlige oplevelser med regression og helbredelse....

Godkendelse af svar
Fra : starguy

Dato : 19-09-05 10:35

Tak for svaret marian_oxholm. Tak for alle jeres svar. Det er efterhånden længe siden, jeg stillede spørgsmålet, men du kom nok nærmest, specielt set i forhold til, hvad jeg selv ville have anbefalet hende at gøre...

venligst
starguy

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 12-10-05 15:16

:) Ja det er jo det. Og tak.

Venligst Marian