/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
opsøgning af ven/ veninde?
Fra : nicka
Vist : 479 gange
200 point
Dato : 20-08-05 04:15

Hvor finder jeg hurtigst muligt adresse på veninde jeg har tlf. nr + adresse inden for de sidste 9 år.
mvh
nicka

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-08-05 06:03
Kommentar
Fra : qfha

Dato : 20-08-05 06:49
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-08-05 10:01

Du skal rette henvendelse til Folkeregistret i den kommune, hvor den pågældende sidst har boet.
Det koster ca. 55,- at få den nye adresse oplyst.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 20-08-05 22:28

Hej nicka.
En stor sandsynlighed er, at du kan finde hende her:
http://tdconline.dk/vejvisere/oplysningen/
også selvom det ikke er en TDC-tlf. Du kan nøjes med at indtaste tlfnr som en start.
mvh Vivi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-06 22:19

Nu er det mange måneder siden. Du har fået gode svar. Så tag nu at accepter et svar. LUK spørgsmålet. Ellers kan du da ikke forvente at få hjælp igen? Du har et nyt spørgsmål lige nu. Hvorfor tror du at vi gider at besvar dine spørgsmål, eller hjælpe dig når du ikke gider lukke dette spørgsmål? Tænk dig om!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 23:03

arne.jakobsen

Udtal dig på egne vegne. Du skal ikke skrive vi, nå det kun er dig, der har den mening.

PS: Så hedder det at besvare.