/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bedste widescreen tv til prisen?
Fra : NielsPT
Vist : 653 gange
500 point
Dato : 19-08-05 23:09

Aloha!

jeg er på jagt efter et godt tilbud, eller en god pris, på et widescreen tv, som:

- Min. er på 28''
- Er på 100 Hz
- Max koster 3500 kr.
- Gerne må være mærkevare, men det er intet krav.

Har I nogle gode forslag? Har I evt. selv købt et fjernsyn som I er godt tilfredse med? Set en reklame? Hørt om?
Det er underordnet om det købes over nettet (Danmark eller Tyskland), i brugsen eller hos en radio/tv-forhandler.

500 dask til det forslag jeg helt subjektivt finder bedst.
Jeg vender tilbage i morgen formiddag.

Go' weekend!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 01:03

bilka har et til 2270 - 28"

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 20-08-05 01:33

Hej NielsPT.
http://dk.kelkoo.com/b/a/c_127401_widescreentv.html kan du se priser på stort set alle widescreen Tv i de forskellige mærker og du kan med det samme se den prisklasse og størrelse, du ønsker. der er et stort udvalg.
Mvh Vivi

Accepteret svar
Fra : berpox