/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
hvordan får jeg lagt film på min hjemmes~
Fra : hubi
Vist : 674 gange
50 point
Dato : 17-08-05 19:28

hey er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får lagt en film ud på min hjemmeside... jeg bruger webbyen... er der nogle der samtidig kan fortælle mig hvor det bedste gratis webhost er, og hvor man os kan lægge film ud... for tror ikk man kan på webbyen...

Accepteret svar
Fra : kattefar

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-05 19:51

hos næesten alle gratis hoster må du ikke lægge stor mediafiler på nettet, desuden har du der også begrænset diskplads. Overveje at købe et eget webhotel, f.eks hos web10.dk får du 400mb diskplads for 9 kr. om måneden, og så et eget domæne med masser af e-mail adresser og du er fri for spam.
kattefar

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 17-08-05 22:17

Tak for svaret kattefar.