/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
vedr brug af kalender i outlook 2003 dk
Fra : thyfoon
Vist : 401 gange
500 point
Dato : 14-08-05 22:07

jeg bruger outlook 2003 dk og der har jeg et problem med kalenden jeg har personer jeg gerne vil ligge ind så den selv hvert år husker hvor gammel de bliver men jeg kan ikke finde den funktion for hurtigt svar og hjælp giver jeg 300 point ekster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:15

klik lige under datoen - skriv fødselsåret og navnet og tryk enter

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:17

miritdk jeg er lidt tumpet til det her skal jeg sige ny aftale ?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:17

miritdk gerne skårt ud i pap tak *g*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:20

bare gør som jeg skrev - når du har trykket enter står der hvad der skal og en aftaleklokke dukker op

det er det grå felt lige under dato - prøv med en ligegyldig dato

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:25

miritdk desvære jeg er stadig ikke helt med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:25

nå - altså - når du gør det så kommer der en boks frem - der kan du se hvad du vil skrive kort - forneden tv skal der kryds i påmindelse - og så vælger du gem og luk - så er den der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:26

boksen hedder ikke navngivet begivenhed indtil du er færdig med den

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:27

jo men den skal komme hvert år og sige at nu er eks mor blevet 51 i år og næste år skal den skrive 52 år og ect

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:30

aftaler generalt har jeg styr på men det er lige med at få den til at huske årstal da jeg havde en nokia tlf som sync med ooutlokk kunne jeg gøre det fra mobilen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:33

skriv årstallet for fødselsdage i stedet for - så husker den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:34

" mor 19XX "

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 14-08-05 22:35

ja så kan jeg selv regne det ud men mener der er en funktion i outlook der skal kunne det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:39

du kan jo bruge mødeindkaldelse -

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 510 point
Dato : 14-08-05 23:16

Jeg er ikke sikker på den funktion du efterspørger findes i Outlook.
Du kan indsætte fødselsdage og år på personer i "Kontaktpersoner"...

Hver kontaktperson har sit eget kort med navn og adresse - her går man ind i fanebladet detaljer og skriver hvornår personen er født, så kan man få kalenderen til at gøre opmærksom på når dagen er nær.

Ude i starten kan man gå ind i "funktioner" "indstilinger" og angive hvor mange dage før (op til 2 uger før) man vil have besked.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-08-05 23:21
Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 15-08-05 09:43

Tak for svaret iah. jeg har snakket med michosoft og de siger de understøtter den funktion som nokia har når den sync med outlook men at den (outlook)ikke indeholder den fil som kan lave det

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 15-08-05 09:56

Den funktion du efterlyser, kan du få ved at tilmelde dig dette
http://www.birthdayalarm.com