/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Spørgsmål...MÆND INGEN ADGANG
Fra : maj_britt
Vist : 627 gange
66 point
Dato : 14-08-05 14:25

Hør her, piger:

Jeg har læst disse to påstande:

1. Mænd med mange MANDLIGE hormoner er tyndhårede eller skaldede.
2. Mænd med STORE fødder har en stor penis.

Kunne man koble disse to ting sammen.........altså en skaldet mand med store fødder.....og undgå hårfagre mænd i små sko.

Et gammelt ordsprog siger: hellere en stor, der gør ondt.......end en lille, der rører rundt.

Kom med jeres erfaringer, piger, til glæde for alle os andre.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-05 14:34

Tjae....

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=305368

Men jeg køber ikke nogen af de to påstande.

Men det er jo sådan set ud fra dem, et meget logisk resonnement du kommer frem til

Citat
altså en skaldet mand med store fødder.....og undgå hårfagre mænd i små sko.

mvh dova

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 14-08-05 14:36

hm...........................

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 14-08-05 14:41

fasag !!

Jeg er helt enig !!

af med håret og frem med pinden...
og jeg tror sq da den !

Der er noget om snakken - der er sjovest ... hmm tilbage med nakken ... :S

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 14:44

jam - øhhh - hmm - går mænd da ikke altid i store sko ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 14:45

eller - er det rigtigt hvad min mor sagde at de altid går i små sko ?????????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 14:46

Uldsokker, du ved, de fylder godt i skoene.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 14:48

og den anden version ?????????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 14:49

øhhhhhhhh ja, ser du...........den lader vi stå lidt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 14:51

ja sådan er det jo tit - stå lidt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 15:02

Jamen, jeg har for mange mandlige hormoner, så min ellers såå flotte hårpragt svandt ind til noget tyndt pjask.

Og jeg bruger 37/38 i sko.......

Jeg kan ikke huske, hvordan det hænger sammen angående mændene

Men er det ikke de mænd, der går i hvide tennissokker, vi skal undgå?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 15:09

sq da kun hvis de ikke selv kan vaske dem

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-08-05 15:14

Du skal vist have fat i Dr. Phil....
Skladet og med store fødder!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-08-05 15:15

Ups, - jeg mente "skaldet" og ikke "skladet"

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-08-05 15:17

Iøvrigt har jeg haft en kæreste engang, som var 176 cm høj, - dvs ikke særlig høj. Til gengæld var han mere end ualmindeligt veludruststet. Faktisk havde han en kæmpestor p.. Og han var IKKE halv- eller helskaldet!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 15:44

Nå ja, den holder jo heller ikke 100, min ex var 202 cm. høj.........og det meste bukket om til en str. 47 i sko.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 14-08-05 16:36

Jeg havde også engang en engelsk kæreste, som havde en meget lille næse, men var så veludrustet, at engang han havde en pige med hjem, begyndte hun at græde, da han smed bukserne....
Man siger jo ellers at mænd med små næser ikke er veludrustede, men det passer altså HELLER ikke!

Kommentar
Fra : _kmh.

Dato : 14-08-05 16:49

Skrøner findes der mange af
Min eksmand var på de fleste måder et stort brød - 196 høj 110 kg skostr: 48/49
........... men jeg tror han havde den mindste penis jeg i mit liv har set
Han havde faktisk også lidt af en tud til næse .......
så ved i hvad piger, bukserne skal af før der er grundlag for at udtale sig ...... men selvfølgelig kommer der mange sjove historier ud af gætterier udfra sko- og næsesrørrelse
God fornøjelse - lidt røren i gryden er nu bedre end smerte
hilsen Karen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 17:24

Citat
En gennemsnitlig penis er 10,2 cm i slap tilstand og 15,7 cm i erigeret tilstand. En global undersøgelse har vist, at italienerne er dem, der i gennemsnit har størst peniser. De er efterfulgt af briterne, amerikanerne og israelerne. De stakkels filippinere kom på en sidsteplads med sølle 7,4 cm.

Taget herfra: http://www.aniston.dk/?artikelid=4288

Og der er garanteret mere I ikke ved om mandens vedhæng.. Man kan f.eks risikere at dø, hvis man sluger .. Så tøser - tænk jer om

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 14-08-05 18:16

Der kan jo godt være noget om snakken.
Hvors krop er jo bygget op rent matematisk. Eks er foden lige så lang som ens underarm.
Det siges også at en penis er lige så stor som fra pege finger til tommeltot, hvis man trækker fingrene ud vel at mærke.
Men umilbart vil jeg mene at det her lyder underligt: 1. Mænd med mange MANDLIGE hormoner er tyndhårede eller skaldede.
Tager man fesk. en kvinde med for mange mandlige homoner, vil hun havde mere hår på kroppen end normalt. (skægvækst eks).... men,, der kan være så mange naturlige forklaringer på det :S

Men den med fødderne kunne jeg godt tro lidt på

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 18:35

Egentligt er det jo lidt uretfærdigt.

Fordi er mænd nu til STORE bryster, så kan de jo bare kigge, ikke sandt?

Og hvad kan vi.......jo, i tidernens morgen, der slog ærbare kvinder blikket ned, når en mand tiltalte hende og jeg ved godt hvorfor: hun vurderede størrelsen på bulen foran.

Men det kan vi jo heller ikke bruge til noget, lommetørklæder fylder altså

Det er sørme ikke ment at være kvinde.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 66 point
Dato : 14-08-05 19:03

Det er skam rigtigt nok Trine! ..Altså det med rigelige mængder hormoner, og mænd der er skaldede..

Se bare her, og få samtidig en AHA oplevelse ..Hvem har ikke undret sig over, hvorfor disse skaldede mænd ofte har rigelig hårvækst i ører, næse samt på brystet?! ..Jeg har tivertifæld - men forklaringen er faktisk enkel..

Citat
Hormonernes indflydelse

Hårtab hænger helt afgjort sammen med de mandlige kønshormoner. Mange tror det er hormonet testosteron der er afgørende, men i højere grad er det derimod en lignende type dihydrotestosteron (DHT) der har indflydelse, og som eksisterer i store mængder i døende hårsække på skaldede mænd. Dihydrotestosteron, der dannes i hårets olie kirtler, tvinger håret til at bliver kortere og finere. Til sidst er det kun vellus hår der resterer, der som nævnt er meget fint og næsten usynligt. Selvom dette vellus hår er tilstede i rigelige mængder er det en ringe trøst til personer der er ved at tabe håret.

Ironisk nok er DHT også ansvarlig for hårvæksten andre stedet på kroppen, så som ørerne, næsen og brystet. Du har måske bemærket at mange skaldede mænd også har meget hår på brystet. Dette er netop effekten af det forhøjede niveau af DHT der ødelægger hårvæksten på hovedet, men fremmer den på brystet.

Taget herfra: http://www.medica-klinik.dk/hairtrans/default.htm

Hmm, vellus - det lyder som en gammel knallert model..

"Hva så kammerat?!, jeg ser du kun har vellushår tilbage"

øv det lyder dumt... VELLUSHÅR

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 19:15

Ha, den betegnelse vil jeg sq rive sønnen i næsen med, næste gang han siger mine ben er skæve..

Pas du bare dine vellushår, sønnike..så kan han lære det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 19:36

Nu må jeg altså vide det maj_britt...............

De der fire drenge af dine! - deler du badeværelse med dem?!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 19:52

Øhhhhhhh, ja og nej.

Vi har to badeværelser, men uheldigvis er det ikke sådan at de har deres og jeg har mit.

Hvis jeg fjerner mine strimler fra trusseindlæg, så må jeg godt låne deres badeværelser.

Og JO, de tisser ved siden af, ALLE 4.........

Kommentar
Fra : calista

Dato : 14-08-05 20:02

maj_britt: Du må lære dem at sidde ned, når de tisser
Strimler fra trusseindlæg, dem kender vi slet ikke her i huset*GGG* Det er vitterligt et irritationsmoment for min stakkels mand. Men hvad skal man gøre?? De falder jo ud af skraldespanden, når man åbner den

Mht påstandende
Ad 1: Passer er jeg ret sikker på, men kun til en vis alder. Der er sgutte meget mandligt over en skaldepande på 80
Ad 2. Det tror jeg sgisme ikke.

Den med næsen passer sgi heller ikke, heller ikke den med fingerafstand. Tror det er helt tilfældigt, hvad størrelse "vedhænget" har

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 20:02

Hvis du fjerner dine strimler fra trusseindlæg, så må du godt låne deres badeværelse..

Hvor ædelt...altså!

Jeg spurgte nu mest fordi jeg altid tænker på denne joke, når jeg bader efter et mandfolk..

http://www.sjove-billeder.dk/index.php?vitser=Badevaner&side=vittigheder_jokes

Glad for at høre du har dit eget badeværelse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 20:04

hihi, det er nemlig rigtigt Calista. De skide strimler er nærmest lidt elektriske..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-08-05 20:09

mænd ingen adgang? Hva hævlede er det for noget fis?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 20:48

LOL, creamy, jeg kendte godt den joke.

Det hele passer, bortset fra at de nu ikke viser deres penis til mig, d.v.s. de små gør, men ikke de store.

INGEN mænd, det her er REN kvindeforstand.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 20:50

epidemdymittis - fis ????? det er sq da den anden ende det handler om

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:11

Og så siger man, at kvinder er mest nysgerrige

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 21:13

Jeg er egentlig lidt imponeret over at ikke flere mænd har blandet sig.

Vi debatterer jo deres stolthed........

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 21:14

Mon epidemdymittis har husket at fjerne fluebenet?!..ellers bliver han da endnu mere sur end han er i forevejen, når han nu får en mail mere til samlingen..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 21:15

Deres stolthed ja hvorfor mon det?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 21:16

haha - sad jeg lige og ville finde ud af - hvem filan er stolt over en appendix med eller uden liv i ???

tror nærmere det er deres største angst !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 21:21

Angst?!

Tjooo, eller et forsøg på at glemme deres vellushår

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 21:26

Mirit, så er det da angst for at miste den.

De fleste har jo konstant en hånd på den Og jo, vores er da lidt smartere, sådan indbygget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:28

Ja, de leder sq konstant efter den - det er derfor, det ser ud som om, de klør sig hele tiden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 21:28

nemlig - og nemlig - og så har vi indbygget vand

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:30

Vi har både vand, varme og elektricitet

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 21:42

Vi er da bare for dejlige, sådan bare lige en strøtanke........

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 21:45

hallo hallo døren står på "klem" så jeg stikker lige "hovedet" ind - ups undskyld var ikke klar over at der var møde i "Klubben uden Vedhæng" her. Så jeg trækker mig nu !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:00

fik du det hele med bent ?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 22:05

Altså, de mænner, de ska lige lure...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:21

håber da han fik det hele med - ellers kan man vel kalde det afstumpet ????????

undskylder lige på forhånd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-05 22:58

Uanset vellushår, fødder, næser, skostørrelse osv...så vil jeg ikke undvære dem..

Tænk bare på, at får man ham lagt rigtigt ned første gang,
så kan man træde på ham i årevis..

Sov godt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 23:25

Mænd er for mig som luft - men hvem kan undvære luft

Hænderne over dynen, hovedet på puden - godnat piger!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:27

i sovetryner

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 23:33

Snooork, grynt.... du ved det med skønhedssøvn... zz

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-08-05 06:55

Så kan I godt vågne op!!

Hader når andre ligger og snuer - og jeg selv skal på arbejde

Opfør jer pænt..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 15-08-05 08:01

Jamen, jeg er da oppe, har fodret og luftet hunde.

Jeg kan nu godt undvære dem, jeg synes de fylder for meget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-05 09:16

Go' morn, go'morn, nu starter en dag påny... tralalala

Ja ja, rolig nu - jeg er ikke så frisk, som min tekst ser ud til...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 12:26

Jeg har lige slettet 403 mails, størstedelen fra KANDU!

Så er livet værd at leve!

"I have never been a quitter!" - Nixon

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 14:58

- sidder du så og venter på de næste ca 400 epidedymittis ?

Godkendelse af svar
Fra : maj_britt

Dato : 15-08-05 14:58

Tak for svaret creamygirl.

vellushår...........jeg griner stadig af den betegnelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 15:01

ohoooooooo maj_btitt den er også gået fint ind her