/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
hvor finder jeg programmet access
Fra : freeeeeeeen
Vist : 749 gange
100 point
Dato : 12-08-05 17:58

jeg kan ikke finde programmet access ved du hvor det ligger henne har installeret helle office pakken inklusiv small buisnes

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 12-08-05 18:03

Hej freeeeeeeen.

Det er i Microsoft Office Pro pakken.

mvh

Steen.

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 12-08-05 18:06

mit hedder office xp small business så har jeg det jo nok ikke sådan noget fis

Accepteret svar
Fra : stjuma

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-05 18:16

Hej freeeeeeeen.

Der er en gratis pakke: OpenOffice hvor nyeste udgave indeholder en database, som er 100% kombitabel med Access. Den kan du downloade på:

http://da.openoffice.org/about-downloads.html

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 12-08-05 18:24

jeg tror bare jeg bruger exel istedet for men der har jeg så et problem jeg har fået lavet en kolonne der checker en anden kolonne for om der er flere eller færre emner end 8 den kolonne viser så et 1tal når der er mere og et nul når der er mindre det 1og 0 kan man få en tekst ind der så der står "bestil vare"

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-08-05 18:31

MS Access er altså en del af den normale Officepakke
http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/editions/howtobuy.asp

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-08-05 18:32

sorry, det er kun i Pro-pakken

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-08-05 19:58

A1 - tallet der skal undersøges
B1 - =HVIS(A1<=8;"bestil vare";"der er varer nok")

Godkendelse af svar
Fra : freeeeeeeen

Dato : 11-09-05 13:52

Tak for svaret stjuma.