/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Animeret X til valgkamp
Fra : Soran
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 11-08-05 15:53

Jeg mangler et X der bliver slået (animeret gif) til en hjemmeside jeg er ved at lave og har ikke kunne finde et...

Er der nogen der kan hjælpe? Det skal være sort på hvid baggrund og mellem 50x50 og 80x80...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-05 18:47

prøv selv med movies 13 herfra:
http://jansfreeware.com/jfgraphics.htm

animeret hvordan ?????????????

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 11-08-05 21:56

Bare en gif af et kryds, der bliver slået/sat/tegnet...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-05 11:15

soran ????? skal X have tæv - sidde ned - blive til et x fra ingenting - eller ????????

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 13-08-05 17:58

He he... Troede det var nok når jeg valgte 3 ord for det samme Det skal blive et kryds ud af ingenting...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-05 22:09

hvis du tegner krydset og fjerner lidt efter lidt kan du vende det så det bliver modsat og lave en animation
Har du downloadet et program du kan animere med ????????

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 15-08-05 14:05

Ja, det ved jeg godt, men skal det blive glat og pænt ligger det lidt for meget arbejde i det til at jeg gider - har før lavet med Animation Shop, så det var derfor jeg ville høre om der lige skulle være nogen der havde et

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 15:18

nååååååååå så du gider bare ikke selv - så er der jo ikke noget problem i virkeligheden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 15:25

ps hvis du har animation shop så er det vel ikke noget problem ??????

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 15-08-05 21:58

Jeg har jo heller ikke sagt det er et problem... Jeg har bare sagt jeg ikke gider at lave det og spurgt om nogle vidste hvor der var et...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-05 22:19

æv bæv jeg tror slet ikke du kan -

seriøst - så søg dog på animerede bogstaver og find et X du kan lide

hah - jeg har da et liggende - både sort på hvidt og animeret - na na na naaaaaaaaaa na

Annuller spørgsmålet
Fra : Soran

Dato : 17-04-06 23:29

Ingen svar der kunne bruges inden jeg skulle bruge det...