/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Download film
Fra : Rille
Vist : 1691 gange
100 point
Dato : 14-10-02 13:57

Hej igen
Jeg vil gerne download nogle danske film ned fra nettet, men hvor henne kan jeg gør det??????????

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-10-02 14:16

Hej Rille

Der er desværre ingen, eller kun meget få steder hvor man kan downloade hele film lovligt fra nettet.

De bedste chancer for et dansk filmklip har du dog nok med dette program
www.kazaa.com

mvh srhansen

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-10-02 14:17
Kommentar
Fra : henrikpedersen

Dato : 14-10-02 17:16

Hvis du ingen moralske skrubler har, kan du hente programmet Overnet fra siden http://www.overnet.com programmet er efterfølgeren til Edonkey og har mange Danske brugere dermed skulle det også være muligt at hente danske film ned.

Jeg vil påpege at det er strengt ulovligt at hente film ned med dette program.

Alternativt kunne du bruge http://www.dvdoo.dk De har altid mange gode tilbud og fragtfri levering. Et site jeg selv bruger meget. Jeg så et tilbud på 69,- "Nattevagten" det er sgu billigt. Og det er da mere cool at have en original film stående ikke?.

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-02 08:18

Du får ingen svar på sider som denne, hvis det er alm biograffilm du hentyder til.
Prøv at maile mig og vi kan finde ud af noget. Måske jeg bedre kan vejlede dig der...

per@madmikk.dk