/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
formatering af amitech
Fra : 8881
Vist : 788 gange
20 point
Dato : 08-08-05 19:18

min amitech freenote 4408 vil ikke boote fra cd room drev. har prøvet næsten alt.
bios er sat rigtig op.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-05 19:20

hvis du har xp home og har pillet i bios kan du ikke bruge genindlæsnings cd´erne - hvis ikke forlang at de sender et nyt sæt - det gør de uden beregning

Accepteret svar
Fra : kattefar

Modtaget 30 point
Dato : 08-08-05 20:08

Miritdk, jeg skulle betale 120,- kr for et nyt sæt. Jeg har ingen problemer med at indlæse dem, men jeg anvender en boot-diskette og så starter genindlæsnings-cd fra prompten. den bærbare vil rigtig nok genstarte og indlæser recovery-cd'en uden problemer. btw man kan også udtrække win-xp fra cd'en og lave en installations-cd. men så mangler alle specielle driver, man så skal installere bagefter (og ikke anvende de forkerte, så begynder man forfra, har jeg prøvet).
kattefar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-05 20:13

kattefar - for groft det er ski ami der laver de indlæsnings cd´er - og så skal de virke - jeg blev godt sur og efter tre gange skældud på en høflig måde fik jeg dem da tilsendt uden beregning - det tog lige to dage så var de her
(ami kan jo heller ikke sige sig fri for fejl - vel ?)

dog - hvis de pludselig vil have penge så er 120,- da billigt når man tænker over hvad det ellers kan koste

Godkendelse af svar
Fra : 8881

Dato : 09-08-05 21:00

Tak for svaret kattefar.