/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hvilket program?
Fra : cornax
Vist : 256 gange
20 point
Dato : 08-08-05 14:36

Nogen der kender et program, så jeg kan ha' et netværk over nettet?
Mig og en af mine vil gerne kunne se hinandens computer eller en mappe vi deler.
Så vi kan hente ting fra hinanden li'som et normalt netværk.

mvh Cornax

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-08-05 14:58

I kan bruge et ftp program som feks.CoffeeCup Free FTP,den kan hentes her og er gratis
http://www.tucows.com/preview/195147

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 08-08-05 15:02

okay er ikke god til det men,
er det besværligt?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-08-05 15:19

Nej,jeg mener at i begge skal havde programmet og så skal i bruge begge jeres ip-adresse og så skal der laves er kodeord,så kan i komme ind på hinandes computer og download derfra

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-08-05 16:49

Hvis du kender ipadressen på den anden computer, kan det vel lade sig gøre i XP uden et ekstra program. Bare husk at tildele en kode.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-08-05 17:02

Under netværksforbindelser er der mulighed for at forbinde pc-erre over internettet. Først skal man tillade at andre pc-ere opretter forbindelse til sin egen pc. Derefter kan det lade sig gøre. Bare følg guiderne i - Opret ny forbindelse
Der er også hjælp at finde i hjælpe funktionen

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 08-08-05 19:07

Der ingen er af jeres jeg hel forstår.
Undskyld men tror jeg skal ha' lidt mere hjælp.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 08-08-05 19:12

Så bliver det svært hvis du ikke forstår nogle af mit eller Fijala forslag,de er ellers meget nemt og simpel begge to

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-08-05 19:17

Her er der lige et link jeg har smidt på nettet af et print screen over hvor du kan se hvilken guide du skal vælge

http://img346.imageshack.us/img346/8995/kandu2dn.jpg

Prøv at følge den guide.

Du skal først give tilladelse fra den anden computer at der oprettes forbindelse. Det er der også en guide til

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 08-08-05 20:06

hmm.
kan godt finde ud af det program der.
men den kan ikke connecte til serveren

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 08-08-05 20:09

lige til det her er jeg ikke så klog til. 8D