/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Billigt trykkeri i ST.KBH eller omgn.
Fra : lotteogdensortehest
Vist : 436 gange
220 point
Dato : 08-08-05 12:33

Jeg skal bruge en masse A5 flyers i farver. Er der nogen der kender eller har hørt om et godt og billigt trykkeri, de kan anbefale?
Eller hvad ville i gøre? er det billigere at lave det selv?

Hvad ville i gøre?

Lukker helt sikert spg.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-08-05 12:57

Om det kan betale sig at lave dem selv, kommer an på, hvor mange en masse er?
Ammitz

KJ Grafisk
spørg på: mail@kjgrafisk.dk

Kommentar
Fra : lotteogdensortehest

Dato : 08-08-05 13:00

Så har jeg sendt en mail til dem.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 220 point
Dato : 08-08-05 14:09

Skal det være billigt og godt så kontakt HS-TRYK i Sønderborg.
www.hs-tryk.dk

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : lotteogdensortehest

Dato : 08-08-05 14:31

Tak for svaret hawaii7. Det var sørme biligt
Tak...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-08-05 15:02

Hej til DenSygeGravKo og lotteogdensortehest (spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/72121).

Jeg vil lige høre om I er en og samme person?
Hvis det er tilfældet - vil jeg anbefale fremover, at I kun opretter en profil. I behøver jo ikke, at smide samtlige point på en gang.

Fra : DenSygeGravKo Dato : 08-08-05 14:58

Jo vi er samme person