/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
php template dur ikke! HJÆLP!
Fra : Jonner2be
Vist : 314 gange
60 point
Dato : 05-08-05 22:18

Det er sikkert forkert lagt, men jeg kunne ikke finde noget der passede på webdesign.

Ja, jeg købt et domæn og lavet mig en hjemmeside som næsten er helt færdig, pånær jeg mangler at få et forum! så fik jeg at vide at jeg skulle prøve at gå ind på http://www.phpbb.com og downloade der...
så er det jeg prøvede at ligge et nyt template på!
men det virkede ikke... her er hvad jeg gjorde:

1. lagt op på ftp'en under template mappen!
2. trykket på Install under add
3. trykket på submit grayeye under export
4. trykket på Delete subsilver under management
og så får jeg beskeden; "You cannot remove the style selected since it is currently the forum default. Please change the default style and try again."
min hjemmeside er som sagt en klan hjemmeside www.game-factory.dk og forummet ligger her: www.game-factory.dk/forum

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 05-08-05 22:31

du skulle prøve at kigge indenfor hos www.phpbb2.dk de har svaret eller kan svare
hej mimimig

Accepteret svar
Fra : jjen

Modtaget 70 point
Dato : 05-08-05 22:49

under "general admin -> configuration" sætter du "default style" til den du har installeret! så kan du slette subsilver..

Godkendelse af svar
Fra : Jonner2be

Dato : 05-08-05 22:57

Tak for svaret jjen.