/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskrivningsproblem
Fra : 19431225
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 04-08-05 19:00

jeg har en HP officejet R65 og er begyndt at få problemer under udskrivning. Problemet er at hvis jeg ikke får tændt for printeren når jeg skriver ud, kan jeg ikke bare tænde printeren og genudskrive jeg må genstarte PC'en hver gang. Dette problem er først kommet for efter jeg har geninstalleret alle programmerne p.g.a jeg måtte have en ny harddisk, den gamle gik død.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 19:08

Kan du ikke indstille den til automatisk tænd når du trykker på printknappen??

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 04-08-05 19:15

mener på maskinen eller i programmet?? jeg har ikke om dit spørgsmål før?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-05 19:18

Har du også lagt alle driverne ind - altså de rigtige.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 04-08-05 19:20

ja det er orginal cd'en som er installeret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-05 19:26

Ja men spørgsmålet er om Xp har lagt sin egen driver ind.
Det kan gøres ved at fjerne driveren til printeren og indstallere den igen men nu skal der søges på den CD-rom hvor diveren ligger.
XP kan godt finde på at lige bruge en af sine egne drivere.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-08-05 22:40

Har selv haft problemet med en HP officejet, men G i stedet for R65. Alm. støv og røg, eller nok nærmere omvendt, afstedkom, at maskinen simpelthen skulle renses.
Jeg er ved at have problemet igen og lurer på, om jeg selv "tør" at tage glaspladen af, eller om ekspert skal tage sig af det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 22:49

Balcanard.... du kan godt selv tage glaspladen af

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-08-05 22:59

Nordsted1 - - - Det har jeg også overvejet (og har også haft stillet spørgsmål desangående ), men er rimelig nervøs for at beskadige noget m.h.t. scannerfunktionen. - Undskyld 19431225 for brug af din tråd.