/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
løn under sygeorlov i forsvaret!
Fra : squig
Vist : 777 gange
100 point
Dato : 03-08-05 21:15

Hej.
Er der nogen som kan jeg hjælpe mig med finde ud af om man får løn under sygeorlov i forsvaret???

det skal siges jeg er værnepligtig

et link ville være meget behjælpeligt! :P

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-08-05 21:19

Min knægt har lige været i millitæret, blev sygemeldt og fik fuld løn i hele perioden.

Kan da godt lede efter et link

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-08-05 21:42

Står det ikke i de papirer du har fået fra militæret?

Jeg kan ikke finde noget link, men prøv lige at kigge din indkaldelse igennem

Kommentar
Fra : squig

Dato : 04-08-05 12:56

Hej maj_britt, det lyder nogenlunde, men blev din søn kasseret eller kom han ind igen efter sygdommen? Eller går du ud fra det ikke har nogen relevans?

mvh Squig, og tak for interessen

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-05 14:12

Ej, undskyld, jeg har slet ikke fulgt med.

Knægten blev kasseret, men de havde nu taget ham ind igen, det var hans læge, der satte en stopklods for videre i millitæret.

Godkendelse af svar
Fra : squig

Dato : 31-08-05 14:06

Tak for svaret maj_britt.

undskyld du først får dine point nu. jeg har lige fået løn (fra militæret), jeg blev hjemsendt på sygeorlov, og 10 dage efter kom jeg ind igen til en kommision som bestemte sig for jeg ikke skulle være derinde længere. under sygeorloven kan jeg se jeg fik løn :P

Mvh Mikkel

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-08-05 15:13

Det var da så lidt, Mikkel