/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Er ancestry.com pengene værd?
Fra : karenD
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 02-08-05 10:13

Jeg vil gerne høre fra brugere, der har erfaring med de amerikanske slægtsforsknings-betalings-sider, især ancestry.com. Både gode som dårlige erfaringer. Er de pengene værd, kan man finde dem man søger, osv.
Venlig hilsen karenD

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 02-08-05 10:40

kender det ikke

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 02-08-05 10:40

kender det ikke

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 02-08-05 14:08

Har egentlig kun hørt godt, men har da spekuleret på det samme. Kunne vi dele??
Når man har udvandrede rødder, tror jeg på det. Men jeg er dog også kommet en del videre med skibslister og derefter kontaktet lokale i pågældende område.

Accepteret svar
Fra : J.Oe

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-05 08:32

For 3 år siden havde jeg 14 dage gratis, men fandt ikke noget af det jeg søgte, men de har jo nok fået mange data siden, prøv 14 dage gratis og se om det er noget for dig , men husk at afmelde inden de 14 dage er gået , ellers de trækker pengene med det samme.Men folketællinger kan søges på www.godfrey.org, for 20 $ pr. år.
Der er også www.usgenweb.net , hvor man kan være heldig at finde lister over grave, eller billeder af gravstene, eller få en lookup- volunteer til at kigge efter data, det har jeg haft held med.

Jytte

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 06-08-05 09:54

Tak for svaret J.Oe. Og for de to net-adresser, dem kendte jeg ikke. Det var en god ide med 14 dage gratis. Pointene går til dig...

mvh karen