/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton 2005 "Igen" :(
Fra : CerwinVega
Vist : 407 gange
114 point
Dato : 31-07-05 20:22

Så er fanden løs med Norton 2005 igen !!

Efter at have slettet min partion og formateret et par gange har jeg forsøgt at ligge norton 2005 "antivirus" ind lige efter at have installeret windows xp pro

Problemet er lige efter jeg har installeret det fejlfrit og genstartet, så kommer der en ulovlig handling op fra symantec hvor man kan sende fejlen ind til MS eller undlade. (den typiske fejlmeddelse)
Derefter lukker Norton ned.

(Fejlen beskriver ikke andet en masse tal og underlige gerninger)

Det underlige er at jeg har slettet min partion og formateret min comp et par gange..så fejlen ikke burde komme igen...Hvad er der galt her ? hvad skal jeg gøre ?

Mvh C-V

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 20:33

Hvilket program har du formateret med.
Altså:
slet partition
opret partition
formater partition.

Med denne diskette kan du se på din HD.

Technet boot diskette (gratis)
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den selv rulle på plads.
(den kan også slette hele din HD,,,,,,,,,,,,,,,,)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 31-07-05 21:04

Jeg har gjort det i det opstarts program som booter op med win xp (den med blå skærm opsæting)
Men ellers tak for linket...nu har jeg ellers lige installeret windows og updated det.

Hvad kan der ellers være galt ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 21:12

Jeg tror at du måske ikke helt har fået slettet din "gamle" XP
Men ellers kan det være din XP firewall som bremser.

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 124 point
Dato : 31-07-05 21:57

Hej, du skriver du har installeret Norton et par gange, har du slettet ALLE spor fra de andre installationer.
Eller kan du få disse fejlmeldinger.
Fjern Norton fuldstændig, med log, og gamle instillinger, og installer igen

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 31-07-05 22:12

Efter at have lagten frisk win xp ind installerde jeg norton hvor den kom med fejlen..så slettede jeg windows igen ved at slette partion og installerede windows igen..og den samme fejl kommer igen og igen.

Nu sidder jeg her med win uden norton og det har altid virket før

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 31-07-05 22:27

Har du slået alle sikkerhedssystemer fra på din XP

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 31-07-05 23:39

Wooo nu virker det ligepludselig..prøvede at installere det igen så jeg kunne se hvad fejl den kom med..men nu virker det ligepludselig !!!

Hvor underligt !!!

Hvem giver jeg nu point ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 09:13

- ikke point til mig.

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 01-08-05 15:15

Ellers tak for hjælpen..så giver jeg smxx point da det er det helt rigtige at gøre..slette alle spor af norton og installere igen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 01-08-05 16:17

Takker mange gange.