/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Køb af Xp prof.
Fra : Dumbo2
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 31-07-05 17:27

Hej.
Jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med, hvor jeg kan købe XP prof. med en god studierabat.
Hilsen Dumbo2

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 60 point
Dato : 31-07-05 17:30

mener det er foniftigt hos www.shg.dk

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 31-07-05 18:17
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 18:25

har lige købt i A/Z (Bilka) til 790.- det er også en fornuftig pris. De forlanger IKKE at se studie kort. Men har du et, er det jo fint

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 31-07-05 20:11

troldenesdhb Sidst år købte noget fra Microsoft med studierabat og da skulle jeg sende et bevis på at jeg var studerne..
samt underskrive at man ikke vil benytte programmet mere når man ikke studerer mere

Skal man ikke det mere ???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 20:34

ved ikke, har købt de sidst 3-4 år, og er aldrig blevet opkrævet bevis. Det behøver ikke være en selv der er studerende, det kan også være ens børn der går i folkeskole.

Men som sagt ingen kræver beviser.

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-07-05 20:55

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 31-07-05 21:23

selv tak, du er altid velkommen

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 31-07-05 23:11

ikke meget mere at tilføje *SS*