/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bånd-bælte!
Fra : deigaard2
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 29-07-05 13:58

Hey mennesker derude!

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og der mødte jeg en gut, som havde det fedeste bælte på... Jeg vil virkelig gerne have et magen til, og det er lykkedes at finde et billede med et magen til! http://www.csusm.edu/pride/04.12.05/front.jpg

Er der nogen som har en idé om hvor man kan købe dette bælte?

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 29-07-05 15:42

ja du kan gaa ind i designer huset, dior, og finde baeltet til 350 euro dvs omkring 2500 kr

ellers kan du lave et selv men bliver maaske ikke saa godt

trist men sandt

Kommentar
Fra : deigaard2

Dato : 29-07-05 15:49

argh shit... trist at være fattig studerende!

Accepteret svar
Fra : slim_djudju

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-05 15:55

ja men et oejeblik, jeg kan maaske hjaelpe dig. som du kan se paa min profil er jeg bosat i frankrig med min kaereste der er designer det er derfra jeg kender det baelte.

jeg har lavet et selv, du tager et almindeligt canvas baelte og limer et paent eller nyt baand paa spaendet med super eller sekund lim

Godkendelse af svar
Fra : deigaard2

Dato : 19-02-06 16:04

Tak for svaret slim_djudju. Så må jeg jo være kreativ!